Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Ben jij een perfectionist op het gebied van het produceren van je eigen tracks?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bass
Ook als je zeer veel tijd spendeert aan een nummer, gaat de spontaniteit eraf...de originele opzet was dan vaak de beste!!!
Ik neem me voor om meer te genieten in plaats van te wroeten..Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
, maar te weinig en het klinkt .. te spontaan..te amateuristisch of zoiets.
:

Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
[off topic:
BASS, plaats alsjeblieft eens wat links naar tracks van je, ik ben echt zeer benieuwd! [einde off topic]
Origineel geplaatst door olafmol
ja ik wel...maar op een gegeven moment stop ik maar met een track..tis toch nooit af voor mijn gevoel...kan altijd beter, is nooit goed genoeg ed...... maar ik ben al heel blij dat ik nu tracks afmaak ipv alleen maar probeersels op de plank heb liggen...liever 5 tracks waar ik 90% tevreden over ben dan 100 loops ..
Olaf
Origineel geplaatst door Bass
Hmm...
Vaak neem ik mn nummers 'live' op...dus mn PC neemt alles realtime op in SF 6.0 terwijl ik mn Atari laat lopen.....
Kleine fouten, zoals noten/arpeggio's die 1 tel te vroeg eindigen of te laat, laat ik gewoon zitten...
Dit draagt bij aan het karakter vind ik...Als alles tot op de 16e stopt of start in een nummer, wordt het erg klinisch...
Ook als je zeer veel tijd spendeert aan een nummer, gaat de spontaniteit eraf...de originele opzet was dan vaak de beste!!!
Mixen gaat bij mij op gehoor en gevoel en duurt erg kort, ik maak 1 balans op mn Mackie en ik zet mn Atari aan...
Dmv geluiden realtime filteren hoef ik niet vaak mn faders te verschuiven...