dus extern geluid opnemen in pt dat dan overbrengen naar live om te bewerken (effecten, ...) en terug naar pro tools voor de eindmix??
Gagarin
of in 1 keer doorlinken via rewire

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
dus extern geluid opnemen in pt dat dan overbrengen naar live om te bewerken (effecten, ...) en terug naar pro tools voor de eindmix??
Gagarin

Gagarin
Yep, dat zijn dezelfde plugins.
Het is alleen bij het punt, dat de rtas plugins bij Le de enige optie zijn, en bij HD een mogelijheid, gezien je ook de keuze hebt uit de tdm versie.
Als ik zo die muziek hoor dan is dat aldi geluidskaartje qua kwaliteit meer dan genoeg. En past het zelfs beter dan een hele nette sound waar je weer veel meer moeite moet doen om het extra brak te laten klinken.
ik iig wel.
Gast word jij nou nooit eens moe van jezelf? Altijd maar dat negatieve zure afzeikerige beterweterige toontje?ik iig wel.
![]()

Gast word jij nou nooit eens moe van jezelf? Altijd maar dat negatieve zure afzeikerige beterweterige toontje?ik iig wel.
![]()

Eigenlijk niet. Gewoon uit nieuwsgierigheid zou ik het eens uitproberen.

En zit daar een verschil tussen (heeft TDM betere algoritmes)?