synths aan muurhangbeugels?

da goose

DaGooseMusic.nl
Ik ga volgende week aan de gang in mijn nieruwe studio en wil daar mijn synths aan de muur gaan 'hangen' een beetje zoals r-ond het hier heeft gedaan.
Ik heb nu een quicklok stand maar die neemt te veel ruimte in aan de achterzijde en vind hem daarom niet echt pratisch.
imag0061og7.jpg

Zijn er officieele stands/beugels te krijgen om zoiets te doen of is het een kwestie van naar de gamma gaan en vam die wandbeugel/plank systemen halen?
Ik kom er niet echt veel over tegen..

Ik ga volgende week aan de gang in mijn nieruwe studio en wil daar mijn synths aan de muur gaan 'hangen' een beetje zoals r-ond het hier heeft gedaan.
Ik heb nu een quicklok stand maar die neemt te veel ruimte in aan de achterzijde en vind hem daarom niet echt pratisch.
imag0061og7.jpg

Zijn er officieele stands/beugels te krijgen om zoiets te doen of is het een kwestie van naar de gamma gaan en vam die wandbeugel/plank systemen halen?
Ik kom er niet echt veel over tegen..

Dat is niet R-Ond z'n studio maar de mijnes :mega:

Dat is niet R-Ond z'n studio maar de mijnes :mega:

haha ik zie t nu ;
das idd niet de mijne blijft altyd een hoop geouwe hoer met je synth zekers omdat t verschilt met wat ik doen momenteel staat rechts van me cs30 op een karretje met direct erachter de ms10 erboven de ms20 ernaastde moog
recht op tegen de wand omdat ie smal en breed is
en daar naast heb ik ff een meubel gefrabiceerd odat de monopoly en ax60 best groot zijn ,.....
voor mn neus de dk700 siel omdat dat mn master keys is ,...en de tb/606/202 erop
direct control noem ik dat
want dat zijn toch de control apparaatjes

ik zou idd links van me de drumsynthjes [nemen ondertussen samen met regel;werk aardig wat ruimte in ,...]beter moeten plaatsen ,..dus met die schuine liggers is wel ok
zijn niet zwaar - en ast aangesloten in hoefjeder nioet vaak by [aleen editten van vooren ]

boven mn dr mixer hebk wel moeite met mn synths
staat een jx3p ...gelukkig met controller met [homemade cable erby van 4 meter

kga die ligger met schuinte ookff checken ,...bis bis da goose ya rul
:halleluja:halleluja

Zoek ff het andere topic hierover. O.a. chinetti had een mooie oplossing.

Ik moet zeggen dat dit een mooier systeem is dan wat ik heb gedaan, ziet er ook goed solide uit... Deze beugels heb ik toen niet gezien... Misschien dat je met mijn systeem beter bij de bovenste synth kan om 'm te editen, maar dat zal wel te verwaarlozen zijn.

Misschien dat ik ook wel overstap op deze beugels... Batteraaf, deze beugels, passen die gewoon in een standaard muur rails?

Ik moet zeggen dat dit een mooier systeem is dan wat ik heb gedaan, ziet er ook goed solide uit... Deze beugels heb ik toen niet gezien... Misschien dat je met mijn systeem beter bij de bovenste synth kan om 'm te editen, maar dat zal wel te verwaarlozen zijn.

Misschien dat ik ook wel overstap op deze beugels... Batteraaf, deze beugels, passen die gewoon in een standaard muur rails?

yooh batty waar hebbie die gehaald want ik heb ze ook nog nooit gezien op de staandaard muur beugels ? en in schuinte te monteren dmv schroefje

kijkgemiddelde synthje is niet soo zwaar maar laatst had ik twee dikke band echos op mn muur beugels met diepe 60 cm hangers waar de plank op ligt dus
en de plank was breder dan mn dr2000 mixer en op die planken stonde de esq1 [zwaar ] en bitt 99 en meer xtra shit
de plank hebkik dus later maar weg gehaal was linkvondt ik [voor mn arme dr die eronder stond

is toch gauw zoon 50 + kg
oook al kan de muur beugels t wel hebben misschien had / heb ik niet goed verankerd / geboord kan
hebbie toch een probleem ...:Pik dus samen met mn dr *D

Wat ik gebruikt heb zijn gewoon normale korte leggers, ik meen 25 kg per legger.

Die schragen heb ik gewoon schuin tegen de regel gezet, onder steekt het puntje van de legger door het draad gaas heen en aan de bovenkant heb ik ze vast getrokken met tie-raps.

De rails zelf zit per rails met z'n 10 pennen à 10 cm in de muur verankerd. Hoe strakker je de tie-raps aantrekt hoe strakker de schraag komt te zitten. Het zit echt muur en muur vast.

Ditzelfde systeem hebben we bij een kennis gebruikt, die heeft dan steeds 2 rekken tegen elkaar en daarop staan oa. een Andromeda, een 88 keys M3 en wat andere synths. Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat we daar per schraag 3 rails hebben gemonteerd, ivm het gewicht.

Op de foto lijkt het alsof dat puntje van die legger niet echt diep in het schraag zit, maar geloof dit is echt het geval.

Ik heb al aardig wat freak uurtjes met dit systeem achter de rug en er is nog nooit 1 apparaat uit gelazerd :D

Attachments

• IMAG0004.jpg
    IMAG0004.jpg
    48,9 KB · Bekeken: 76
Vandaag heb ik bij Praxis en Gamma gekeken naar die draadgaasplanken. Bij Praxis € 19,99 maar bij Gamma € 15,99. Precies dezelfde plank! (nee, ik werk niet bij de Gamma)

Back