Arv
Robot
Origineel geplaatst door djsirjamez
fruity en midi out
ik zou zweren van niet, maar als je het kunt vinden, dan ben ik wel HEEEEEEL benieuwd!
Is al voor me gedaan.. MIDI out plugin dus....

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
fruity en midi out
ik zou zweren van niet, maar als je het kunt vinden, dan ben ik wel HEEEEEEL benieuwd!

Origineel geplaatst door boestaman
Shit, dat ging ff verkeerd. Thanx Dobre, daar heb ik wat aan. Ik ga het zeker ff proberen die limiter in logic. Het enige probleem dat ik heb met plug-ins is als ik ze echt wil laten pompen tot de max. dat het gewoon niet klinkt. Zal wel liggen aan de juiste balans die je moet vinden. Ik zal eens een plaat van Luke luisteren waar het echt pompt en de titel hier op het forum zetten. Als dit alleen software matig is gedaan , damn dan moet ik nog veel leren !!![]()
En dan heeft Luke nog meer mad skills dan ik al dacht dat die had .

Origineel geplaatst door bikkel
Ik zei het zelfde, alleen dan wat wolliger, en nog later ook
Niemand heeft respect voor degene die als 2e eindigde....waar gaat het heen met dit land?....

Origineel geplaatst door krz
En toch denk ik dat het masteren het meeste doet bij de tracks van Luke..
Origineel geplaatst door johanms1
En toch blijf ik er bij dat Luke het met een oude lexicon XT-3 gedaan heeft...

Origineel geplaatst door krz
En toch denk ik dat het masteren het meeste doet bij de tracks van Luke..

ik heb het er eindelijk eens met luke over gehad en het antwoord is nog steeds anders dan de meeste hier zeggen
men pakt de rode compressor van de TC works reeks .. threshold helemaal op -100 ofzo ;-)
daarna spelen met de attack en release.. daarna de threshold terug.. tot ie zuigt en pompt..
gewoon op de master.. geen sidechain shit ofzo..
![]()

Origineel geplaatst door olafmol
ahum...bedoelt ie niet de focusrite Red 3? ik ken zelf geen rode TC compressor...... maarre...een alesis 3630 kan net zo hard pompen en zuigen....vraag maar aan daft punk
Olaf
Origineel geplaatst door cyan_circle
hahaha LOL![]()
misschien ben ik een paar dagen te laat, maar ik wil nog even zeggen dat ik in tijden niet meer zo hard gelachen heb om een thread hahahaha!
serieus! iemand meldt dat ie Laidback Luke kent en vervolgens vraagt ie hoe Laidback Luke aan zijn sound komt, hierna komen er een stuk of 8 verschillende onderwerpen aan bod, het antwoord is iets van 12 keer gegeven maar er blijft een groepje mensen die denkt dat het anders kan en uiteindelijk blijven er 3 kampen over namelijk mensen die het antwoord niet accepteren, mensen die al lang weten dat het antwoord klopt en mensen die hier niets om malen en gewoon grappen maken.
geniaal!
echt waar hoor, ik probeer hiermee niemand te dissen ofzo, maar toen ik net de hele thread van voor naar achter doorlas kwam ik halverwege al niet meer bij![]()
meer van dit soort threads!![]()
Brain Eno. 
Origineel geplaatst door olafmol
maarre...een alesis 3630 kan net zo hard pompen en zuigen....vraag maar aan daft punk
Olaf