AOR
Ouwe rot
Ik draai nu zo'n 10 a 12 maanden met veel plezier op me MAC Pro, maar wil nu graag weer even een schone installatie van mijn OSX hebben, omdat ik toch nog veel moest leren en het daarom wel een beetje een bende is geworden. Me logic pro draait ook niet helemaal lekker meer.
Na 2 dagen zoeken naar de mac-osx-installatie-cd kwam ik erachter dat ik deze helemaal niet erbij heb gekregen bij de aankoop, dus ben ik nu even aan t rondbellen naar mensen die er wel een hebben.
Ik heb echt me best gedaan om dmv de zoekfunctie hier iets over te vinden, maar dat is me niet gelukt, daarom deze vragen.
Hoe te herinstalleren in mijn geval?
- Is er een opstartoptie waarbij ik mijn mac kan restoren? recovery?
- Kan ik gewoon andermans cd gebruiken om te herinstalleren? Of is dit illegaal?
- zoja, hoe kan ik anders mijn max herinstalleren?
- werkt het net als bij de pc dat de mac automatisch boot als ik de install-cd erin stop?
Ik heb getracht deze vragen aan mac-gebruikers te stellen, maar geen wist eigenlijk van de hoed en de rand.
Hopelijk een van jullie wel.
Gr Lex
Na 2 dagen zoeken naar de mac-osx-installatie-cd kwam ik erachter dat ik deze helemaal niet erbij heb gekregen bij de aankoop, dus ben ik nu even aan t rondbellen naar mensen die er wel een hebben.
Ik heb echt me best gedaan om dmv de zoekfunctie hier iets over te vinden, maar dat is me niet gelukt, daarom deze vragen.
Hoe te herinstalleren in mijn geval?
- Is er een opstartoptie waarbij ik mijn mac kan restoren? recovery?
- Kan ik gewoon andermans cd gebruiken om te herinstalleren? Of is dit illegaal?
- zoja, hoe kan ik anders mijn max herinstalleren?
- werkt het net als bij de pc dat de mac automatisch boot als ik de install-cd erin stop?
Ik heb getracht deze vragen aan mac-gebruikers te stellen, maar geen wist eigenlijk van de hoed en de rand.
Hopelijk een van jullie wel.
Gr Lex