Waar Stagepiano kopen?

nickskethisniks

Ingeburgerd
Hallo,

Ik zit dus met een vraagje.
Ik heb eigenlijk nog nooit een nieuwe stagepiano gekocht, maar nu wil ik een nieuwe kopen.

Waar kan ik dat dus het beste kopen? (liefst België),
Als het even kan met huur/koop mogelijkheden.

Het zou meer in de richting van rd300gx of rd700** gaan, maar ik moet eigenlijk nog wat gaan uittesten.

alvast bedankt

Hallo,

Ik zit dus met een vraagje.
Ik heb eigenlijk nog nooit een nieuwe stagepiano gekocht, maar nu wil ik een nieuwe kopen.

Waar kan ik dat dus het beste kopen? (liefst België),
Als het even kan met huur/koop mogelijkheden.

Het zou meer in de richting van rd300gx of rd700** gaan, maar ik moet eigenlijk nog wat gaan uittesten.

alvast bedankt

Je kan hem ook via internet kopen natuurlijk. Als je echt een Belgische winkel wil dan kan ik je Keymusic & orbit-proaudio aanraden. Websites zijn http://www.keymusic.be/ & www.orbit-proaudio.com

Voor Nederland kan je terecht bij onder andere www.feedback.nl. Je kan daar ook bestellen via hun online shop en ze zijn nog wel eens wat goedkoper dan de vernoemde Belgische shops. Alleen opletten voor de verzendkosten natuurlijk. Verder heb je ook nog www.muziekinstrumenten.com en dergelijke natuurlijk.

Veel succes met je keuze!

Merci, ik ga waarschijnlijk donderdag naar Metropool in Antwerpen.

Voorlopig gaat mijn voorkeur uit naar de roland rd 700gx, die bieden ze daar aan voor 1999€ en donderdag, vrijdag en zaterdag houden ze daar opendeur en geven ze nog is 5% korting.

Zijn er prijs kwaliteit betere piano's?

Waarom ook niet dichter bij huis ... Er is DeMonte op de Korenmarkt en die nieuwe muziekwinkel in de Katelijnestraat ... Anders heb ik heel goeie ervaringen met Key Music in St.Niklaas en die hebben volgend weekend speciale open deur acties en ook een boel aannbiedingen.

Ach ja, Metropool is maar 30min rijden, ik ging vooral naar ginder omdat ze daar komende don, vrij en zat opendeur houden, DeMonte is wat duurder dacht ik, daarmee vooral die keuze.

Hy Nick,

Heb je zin om hier je eerst indrukken van de 700GX effe neer te pennen? Ik heb namelijk ook heel veel zin om me deze aan te schaffen.

Groetjes,
Yves

Piens (streek Gent, Deinze) heeft ook enkelen staan.
Wel (vind ik) hebben ze daar iets meer focus op arranger en stage (veel psr enzo) dan echte synths (Virus enzo). Daar is KeyMusic weer wat uitgebreider.
Je hebt ook nog Muziek&Visie (of Music&Vision) in Antwerpen, Rijfselrui, zeer moeilijk te vinden. Hebben niet echt veel, maar wel een mooie afdeling stage (de prijzen lopen er naar mijn mening wel raar; vaak zeer duur, dan weer goedkoop...). Zoek gewoon al de gekende winkels en hun prijs op, als dit uitmaakt:eureka:.

Succes,
Free

Back