HEXAGON
Gedeactiveerd account
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Hierbij nog iets leuk,veel samples gebruikt van Meat Beat Manifesto
Haast onherkenbaar klinkt als een agressieve perverse remix van 'Strap Down' ,maar hij is wel heel goed gelukt (op de mixing na ,..op een studiomaster desk lol)

doe je dit voor de kost?

Met welke MPC is het precies gemaakt?Klinkt lekker hoor, ik vind de derde het lekkerst (afgezien van de afmix).. daarna de eerste en de 2e vind ik het minst goed (maar ook wel lekker).Met welke MPC is het precies gemaakt?

Het begint haast afgezaagd te klinken maar so be it, deze is ook zeer fijn.eeh,neen ni echt,dit was maar voor de fun ,dingen zijn ook al 8 of 9 jaar oud ondertussen (wat gaat de tijd snel en wordt ik oud zeg)..(jouw spul klink wel pro moet ik zeggen anders..ik heb hier ook wel nog ander top hip-hop spul gehoord van andere leden,waar ik nog geen bericht heb gelaten)
Nog een Typische all MPC old-skool flavor break-beat track @ lower tempo deze keer.
zit een sample in van een bekende tennisspeelster,dacht dat het deze was met haar muizen gezicht was,weet haar naam niet meer. lol
(de mixing/sound is nog even crappy,maar het heeft wel iets eigenlijk.
Dat ik de straycats nog op het forum mag horen, prachtig...More MPC2000xl fun
lekkere beats met samples van dee-lite,en de tweede is rockabilly op beats ,high speed dan lol
suuuuuper crappy sound![]()