Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
( ik hoor graag wat mensen er zelf mee doen)Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Lijkt me wel ja!
Is trouwens niet elke drumcomputer (met efx erbij) te gebruiken voor Hardcore? :confused:
de thread is btw 1 week oud..![]()

Origineel geplaatst door metatron
ook als ik een m`n samples kijk zijn er maar een handje BD`s te gebruiken voor de Hardcore
Origineel geplaatst door Kokos
Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die hem tijdloos vinden.

Origineel geplaatst door dione
*ff offtopic*
dan moet je die samples es oversturen....als je gainchange in sampler hebt,gainchange op maximaal en gaan met die banaan...
*nu weer ontopic*
Origineel geplaatst door bazziman
p.s. Ik heb zitten azen op de laatste Sidstation, maar ik was net een half uurtje te laat...ik wilde (Als ik dan toch een nieuwe ging kopen voor 900 e, de ALLERlaatste hebben...die heeft nu iemand uit NY....nu maar op zoek naar een 2e handsje)
Origineel geplaatst door BDeep
[ff off-topic dan maar]
Al zou het mij niet verbazen als ze voor de laatste 10 €1000 vroegen of zo...
[/ff off-topic dan maar]
) maar toen hij uiteindelijk de prijs te horen kreeg... zoveel is me een extra nummertje echt niet waard.Origineel geplaatst door BDeep
[ff off-topic dan maar]
Als je bij de chipstatus kijkt, dan zie je dat er nog 40 zijn, alleen moeten ze nog in elkaar geschroeft worden of zo denk ik. Je hebt volgens mij dus nog kans. Al zou het mij niet verbazen als ze voor de laatste 10 €1000 vroegen of zo...
[/ff off-topic dan maar]