[Elektron] Machinedrum

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Lijkt me wel ja!
Is trouwens niet elke drumcomputer (met efx erbij) te gebruiken voor Hardcore? :confused:

de thread is btw 1 week oud..:D

Ja, gewoon 909 drums en dan distortion eroverheen, of experimenteren met de drumkits in het ding zelf. Easy.

hmm ik zit heel erg te wachten op een machinedrum...
alleen mensen in mijn omgeving die graag met samples werken hebben zoiets van

"je bent gek als je een md koopt"

het is veel teveel geld voor een drumdoos .:confused:

Origineel geplaatst door Zoidsity(take2)
Lijkt me wel ja!
Is trouwens niet elke drumcomputer (met efx erbij) te gebruiken voor Hardcore? :confused:

de thread is btw 1 week oud..:D

Dat is niet zo. M`n vader heeft een boss drum geval maar daar krijg je geen Hardcore BD uit, ook als ik een m`n samples kijk zijn er maar een handje BD`s te gebruiken voor de Hardcore

Hey Roel,

je mag er wel een keer mee komen spelen, met de MD.

Kan je altijd nog kijken of je hem neemt :)

groeten, Jeroen

Origineel geplaatst door metatron
ook als ik een m`n samples kijk zijn er maar een handje BD`s te gebruiken voor de Hardcore

*ff offtopic*
dan moet je die samples es oversturen....als je gainchange in sampler hebt,gainchange op maximaal en gaan met die banaan...
*nu weer ontopic*

de md is leuk...maar ik word nog steeds gek van dat pijn-aan-de-ogen feloranje kutschermpje....

Volgens mij is de Machinedrum overal voor te gebruiken, en ik denk dat ie ook best tijdloos is.
Dat zal wel een discussie opleveren, maar ik denk het wel.
Je kan elke sound die er inzit zo omvormen dat ie altijd overal inzetbaar is.

Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die hem tijdloos vinden.

Origineel geplaatst door Kokos

Ik ben wel benieuwd of er meer mensen zijn die hem tijdloos vinden.

Ik ben het helemaal met je eens .... ik heb het ding nou een jaar en hij word ook alleen maar onmisbaarder.

Denk ook dat we een van de weinige zijn die de waarde ervan inzien .... (waarom verkoopt iedereen um weer ??)

Je moet ook niet verwachten dat elektron al het werk van je overneemt of dat ze 'jou nieuwe sound' er voor je in hebben gestopt. Je moet het nog steeds allemaal zelf doen en zien te vinden. Net zoals met een 909/808/jomox/lindrum of samples.

Duur

Duur

Ja hij is dan een beetje prijzig maar voor mij elk eurotje waard!! Het is meer dan een drum synth!

De MD is idd tijdloos en zeer breed en veelzijdig inzetbaar...dat ding nodigt echt uit om creatief te zijn tot op het bot....het enige wat ik nog steeds een beetje mis is de 909 hat en ride...alhoewel dat gemis wat minder is dan eerst...niet omdat ik hele goede emulaties ervan heb kunnen maken (kom wel een heel eind) maar omdat ik zoveel andere toffe geluiden heb weten te produceren waar ik nooit over had durven dromen....
nooit, nee nooit, laat ik dat ding mijn studio nog uit...

p.s. Ik heb zitten azen op de laatste Sidstation, maar ik was net een half uurtje te laat...ik wilde (Als ik dan toch een nieuwe ging kopen voor 900 e, de ALLERlaatste hebben...die heeft nu iemand uit NY....nu maar op zoek naar een 2e handsje)

MD is tijdloos absoluut!

Ik doe em nooooooooooooooooit meer weg. Naast de enorm bruikbare sounds, die overigens tot inhet oneidige te verkr*chten zijn, heeft ie ook nog een geweldige interface, alles is lekker snel te berijken en het is niet zo'n menu na menu na menu interface...

Lekkere sounds, bruikbare effects, lekker veel outputs, geweldige user interface.

Tja, STicKX is verliefd op de MD :D

Origineel geplaatst door dione
*ff offtopic*
dan moet je die samples es oversturen....als je gainchange in sampler hebt,gainchange op maximaal en gaan met die banaan...
*nu weer ontopic*

Dat is zo maar sommige zijn gewoon te kort of er is geen kracht in te gooien.

Origineel geplaatst door bazziman
p.s. Ik heb zitten azen op de laatste Sidstation, maar ik was net een half uurtje te laat...ik wilde (Als ik dan toch een nieuwe ging kopen voor 900 e, de ALLERlaatste hebben...die heeft nu iemand uit NY....nu maar op zoek naar een 2e handsje)

[ff off-topic dan maar]

Als je bij de chipstatus kijkt, dan zie je dat er nog 40 zijn, alleen moeten ze nog in elkaar geschroeft worden of zo denk ik. Je hebt volgens mij dus nog kans. Al zou het mij niet verbazen als ze voor de laatste 10 €1000 vroegen of zo...

[/ff off-topic dan maar]

Origineel geplaatst door BDeep
[ff off-topic dan maar]

Al zou het mij niet verbazen als ze voor de laatste 10 €1000 vroegen of zo...

[/ff off-topic dan maar]

Hoezo ?? De eerste 100 machinedrums koste ook maar 100 €/$

Djeez, die gaan hard zeg. Muff was ruim van tevoren nummer 99 toegezegd (bijgeloof:D ) maar toen hij uiteindelijk de prijs te horen kreeg... zoveel is me een extra nummertje echt niet waard.

Origineel geplaatst door BDeep
[ff off-topic dan maar]

Als je bij de chipstatus kijkt, dan zie je dat er nog 40 zijn, alleen moeten ze nog in elkaar geschroeft worden of zo denk ik. Je hebt volgens mij dus nog kans. Al zou het mij niet verbazen als ze voor de laatste 10 €1000 vroegen of zo...

[/ff off-topic dan maar]

Huh, waar zie je dat dan...wel is de teller van -2 naar -1...dus ik zat naar de verkeerde teller te kijken....(domdom)...waar kan ik zien bij welk nr. we zijn...(chipstatus??) Ik wil een beetje een cool nr. proberen te pakken te krijgen.. ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back