Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door D-mike-E
Feit blijft dat het een hoop geld is voor een plastic kastje met een printplaat en een paar weak ass knopjes.
Precies hetzelfde geldt voor de Mono.
Origineel geplaatst door bass-molecules
dan heb je zeker nooit de MD in je handen gehad, qua kast komt er geen plasic aan te pas, maar een metale behuizing met een aluminium plaat er op.
Klopt, de mono is van weak ass plastic. Excuus.
Maar feit blijft dat Elektron duur is voor wat ze bieden. Nogmaals ik heb hem gehoord en was behoorlijk impressed, maar dan nog blijft de prijs buiten proporties voor een drumbak.
en wat vind je vd prijs van de TRs dan?Origineel geplaatst door D-mike-E
maar dan nog blijft de prijs buiten proporties voor een drumbak.
hmm, die knoppen zijn geen standaard spul he, endless en met 'push' controlOrigineel geplaatst door ReSoNaNcE
FF een vraagje... En laten we hopen dat deze vraag overbodig was voor mij.
Maar stel dat er een pot meter sneuvelt.. Kan ik deze zelf makkelijk vervangen ?
Stel ik haal alle knoppen los kan de plaat er dan af ? Zodat ik gelijk alle knoppen kan vervangen.. Gaat dit makkelijk ?
Origineel geplaatst door divi
trouwens al dat gezeik hier over die knoppen, mijne voelen echt niet fragiel aan hoor..

de mijne zijn ook in 1 kleur, donker grijs geloof kOrigineel geplaatst door ReSoNaNcE
Ik heb ook niet echt klachten over de knoppen ... Eigenlijk nix te klagen..
Ik keek net even op www.machinedrum.com en op die foto zie je grijze knoppen met zwart op de bovenkant.
Mijn knoppen en mn grote dial knop zijn dus helemaal zwart. Zijn dit nu de nieuwe of de oude knoppen ?
geen haar op mn hoofd die er aan twijfeltOrigineel geplaatst door bass-molecules
en ik weet niet hoe lang jullie je MD al hebben, maar ik heb hem bijna twee jaar en geloof me dat het bij jullie ook gaat gebeuren.
Origineel geplaatst door bass-molecules
sorry kan het nie laten maar de mono is ook geen plastic. is precies het zelfde gebouwd als de MD.

Origineel geplaatst door divi
en wat vind je vd prijs van de TRs dan?

Ik weet wat ie kan en daarom onderschat ik hem ook zeker niet. Feit blijft dat het een hoop geld is voor een plastic kastje met een printplaat en een paar weak ass knopjes.
Precies hetzelfde geldt voor de Mono.