Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
DX7 en D50 hebben wel degelijk MIDI, zelfs sysex meen ik. Moderne versies van DX7 is de FS1r.. De D50 is een geval apart, niet echt te evenaren. Enigzins te benaderen met een JD990. Misschien moet je juist deze originele synths verzamelen.Is er een 'moderne' synth die de representatieve 80's sounds heeft?
Ik verwijs naar Roland D50, Yamaha DX7, ...
Ik vind dit prachtige sounds, maar die oude synths hebben geen usb of Midi.
DX7 en D50 hebben wel degelijk MIDI, zelfs sysex meen ik. Moderne versies van DX7 is de FS1r.. De D50 is een geval apart, niet echt te evenaren. Enigzins te benaderen met een JD990. Misschien moet je juist deze originele synths verzamelen.
Is er een 'moderne' synth die de representatieve 80's sounds heeft?
Ik verwijs naar Roland D50, Yamaha DX7, ...
Ik vind dit prachtige sounds, maar die oude synths hebben geen usb of Midi.

Hoezo compatibel? Gewoon aansturen met midi en opnemen als audio. Klaar. Eigenlijk heb je je beslissing al gemaakt als ik het zo lees. En de D50 is zeker niet verkeerd. Check ook een andere klassieker van 80s, de Korg M1.Maar na wat internetzoeken kwam ik op de Roland D50. Wat een mooie 80's geluiden. Maar is dit wel compatibel met mijn pc-sequencer (Sonar)?
en er is zelfs een PC editor voor. En ik vind hem zelf heeeerlijk klinken