Meest coole platenhoezen ooit...

da's geen 'mooie' platen hoes... gewoon een floppende floppy...
ging Factory daar niet bijna aan onderdoor qua productiekosten?

Wikipedia: "A popular misconception about "Blue Monday" holds that the single's die-cut sleeve, created by Factory designer Peter Saville, cost so much to produce that Factory Records actually lost money on each copy sold. It is unlikely that Factory Records could have sustained the losses implied, and the sleeve was soon changed to a similar non-die-cut design that would cost no more than a regular sleeve.[3] It is, however, probably true that New Order saw little profit from the single's success, since an investment in the Haçienda nightclub swallowed much of the money they made from their hit.[4]"

Een interview met New Order zelf geeft echter wel aan dat de Haçienda leed onder het productieverlies en ze snl overstapten op een nieuwe sleeve.

Oorspronkelijk geplaatst door onrust nv Bekijk bericht
Dit is toch wel een van de lelijkste platen hoezen ooit.

Dit is toch wel een van de meest kwetsende replys ooit.

en nog gelogen ook!

Inderdaad, zomaar uit het niets, zonder onderbouwing, zonder argumenten. Belachelijk. Geef eens 1 goede reden waarom een cover met als gangster verklede, sigaren rokende bruine beren minder cool zou zijn als een hoes in de vorm van een 5" floppy, met notabene foute met elkaar vloekende pastelkleurtige vlakjes erop. (oranje met paars en zeegroen, for crying out loud!)

deze plaat heb ik ook nog liggen :

schools-out-04.jpg

En kan je dus uitklappen zodat het een schoolbankje wordt, er zitten zelfs uitklapbare poten aan, die je helaas niet ziet op deze foto.

schools-out-05.jpg

en dit is ook een klassieker natuurlijk, Rolling Stones, Sticky Fingers met échte ritssluiting.

2409568595_126dfc8437.jpg

Dus ik ben vandaag bij 1 van die dj's van Audio Deviants in z'n busje,.
Zie ik daar deze hangen aan de wand.
Is van een punkrock band van net na t communisme in tsjechie.
651373801_6_VuIY.jpeg

Dus ik beter kijken,.. zie ik gewoon dat die chick de sherrif is (kijk d'r ster op 'r uhhh,..ster),.. vette shizzles
Getekent door een bekende tsjechische fotograaf/painter :Jan Saudek

Mooie hoes inderdaad, zou het soms ook een verwijzing zijn naar de sexpistols? Als je het de band zou vragen zou het antwoord waarschijnlijk nee zijn.. Dwarse lui altijd.. :D

Laatst gewijzigd:
johnny-jordaan.jpg

email0001-500x488.jpg

ik denk hooguit voor de afwas, niet hetgeen waar deze 3 dames graag voor zouden willen worden gebruikt nutuulk want dan gaat J snel een deurtje verder... :D
want als de coupe net zo is in het vooronder dan verdwaalt de jonge Heer in no time nutuulk in het bos op de heuvel...

Laatst gewijzigd:
Back