[namm] plaatjes!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door omiel
Maar dit is dus echt wel de toekomst in synthesizer land. Over een paar jaar zul je veel van dit soort apparaten zien. Check hun site maar eens voor wat meer info!

Ik denk dat dit aparaat HEEEL lastig te upgraden valt of dat het anders een heel duur grapje gaat worden. Doe mij maar mooit een gewone PC ;)

die Openlab's Opensynth doet mij erg "Thunderbirds" aan hehe, 'k vind hem ook erg lelijk,
maar mischien klinkt ie wel ontzettend goed,

Origineel geplaatst door _lun0r_
die Openlab's Opensynth doet mij erg "Thunderbirds" aan hehe, 'k vind hem ook erg lelijk,
maar mischien klinkt ie wel ontzettend goed,

dat ligt dus volledig aan de software die je erop gaat draaien en de geluidskaart are die erin gepropt is....

Olaf

Volgend jaar ga ik er naar toe...

Stel je voor dat ik in hetzelfde gebouw ben als deze twee mannen..

101-0198_IMG.jpg

Origineel geplaatst door _lun0r_
nou stel je voor zeg :P
maareh Bob Moog herken ik wel maar wie is die knakker naast hem?
Don

Origineel geplaatst door Yawgmoth
euh Don Quishot?
Ga je eens schamen..... Don Buchla.

Gompie, ik wist ook niet dat het Don Buchla was hoor.

Maar is deze foto geen unicum? Bedoel dat deze heren directe concurrenten van elkaar geweest zijn in het verleden?

En natuurlijk de vraag. Heeft Don ook een Moog shirt gekregen en zal hij hem dan ook aan doen? ;)

Ian Duncan and Simon Price came with us from the UK to do the main stage demos. Here they are rehearsing their act after getting a new DJ mixer to plug their PowerBooks in. The friendly people at Numark were kind enough to lend us one, after the one we brought from Sweden went up in smoke due to a little 110/240 volt mishap. Oops.

HAHAHAHAHAAHAHAHAHA

Attachments

• 0301_2.jpg
    0301_2.jpg
    36,6 KB · Bekeken: 75
Re: NAMM Report

Re: NAMM Report

Origineel geplaatst door Piens
Ook op http://www.piens.com vind je plaatjes en info over de nieuwigheden op de NAMM. Net thuis van de USA ...

Hallo Patrick, heb je ook enkele leuke deals kunnen afsluiten waar we binnenkort van gebruik kunnen maken?

Lap! Hier hebben we het...

Lap! Hier hebben we het...

Lap! Het moest gebeuren natuurlijk...de Piens clan heeft het forum ontdekt...nu zijn we verder van huis dan ooit.
Maar goed, voor mijn part zijn naast de ernstige en dedicated people ook best de grootwarenhuizen welkom...whooohaaa.
Ik heb allesinds geen boodschap aan gitaren...kan Mijnheer Patrick Piens dat misschien achterwege laten ?
Als straks alle Belgiese en Nederlandse muziekwinkel zaakvoerders hun spam komen mailen...dan hoeft het niet meer voor mij.

Laatst gewijzigd:
Re: Lap! Hier hebben we het...

Re: Lap! Hier hebben we het...

Origineel geplaatst door sKeLeTvM
Lap! Het moest gebeuren natuurlijk...de Piens clan heeft het forum ontdekt...nu zijn we verder van huis dan ooit.
Maar goed, voor mijn part zijn naast de ernstige en dedicated people ook best de grootwarenhuizen welkom...whooohaaa.
Ik heb allesinds geen boodschap aan gitaren...kan Mijnheer Piens dat misschien achterwege laten ?
Als straks alle Belgiese en Nederlandse winkelzaakvoerders hun spam komen mailen...dan hoeft het niet meer voor mij.

LOL, rare jongens..... die Piens ;)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back