Avatar? (die gast met die baard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

LOWtense

Hallo!
Ehhm... Dit heeft helemaal niets met muziek te maken maar kan iemand mij vertellen wie die man is met de baard die ik in meer en meer avators tegenkom op dit forum. Is het een of andere synth-godheid in z'n jonge jaren? of.....

Het is in ieder geval niet Smackos zelf.

zie smackos google discogs ...

Is het een of andere synth-godheid in z'n jonge jaren? of.....
yep, inderdaad,
ennn.. hij wordt/ werd ook noooit ouder, zoals goden eigen is.
bij nacht ende ontij bereed hij zijn vurige moogmodular , de pitchwheels kraakte onder zijn knuisten en eenieder die hem hoorde slaakte een voorzichtig kreet: "do hub se dee smackos"..
ja dat ware me nogeens tijden

Het is Bunny undercover. Langzaam maar zeker neemt ie SF over. Zijn wraak is bijna compleet!!

SF domination!!

(\__/)
(o.O )
(> < )

Yep, want iedereen weet: as a moderator, you can smack people around! :dubbel:

(maar buiten woordgrappen vind ik heel dat Smackos-gedoe eerlijk gezegd echt bijzonder oninteressant... :erm: )

Klopt - de tweede was vanwege mijn inspiratie voor een werkelijk b-r-i-l-j-a-n-t-e grap, die ik natuurlijk meteen wereldkundig moest maken! Lijkt me duidelijk... ;)

(en deze derde is uiteraard gewoon een zwakke poging om me hieruit te lullen; lijkt me minstens zo duidelijk - waarbij ik trouwens de mogelijkheid dat "oninteressant" een eufemisme was voor 'irritant' maar even buiten beschouwing laat... :bekdicht: )

die gast met die baard

die gast met die baard

Wie is die, niet al te hip uitziende, gast toch met die baard en die bril, die nu ongeveer de mascotte van synthforum is geworden?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back