Avatar? (die gast met die baard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Smackos is gewoon fout geweest door mensen op zijn manier te woord te staan.
En ik denk dat die dat zelf ook wel weet.
Maar wat de moderators nu doen afkafferen en ineens doen van laat hem maar contact opnemen is een beetje kinderachtig.
Maar verwacht nu niet dat die als een of andere golden retriever die net uitgekafferd is vrolijk terug komt naar het synthforum baasje.

Dus Jeroen steek die stoute schoenen aan en email smackos gewoon en dan zal je zien dat er best het een en ander uitgepraat worden.
En dat is helemaal geen schande als jij contact met hem zoek.
Ik vind je gewoon een volwassen kerel als je dat doe!

Goeie liveset zette hij weer neer vannacht. Kunnen veel mensen hier nog wat van leren. Maar in terug komen heeft hij mij toch al geen zin meer in dus kunnen we ook wel weer met dit topic kappen.

Eerst mond dood maken en dan aan iedereen die het maar wil horen zeggen dat hij alleen maar een zwaktebod hoeft te doen en te reageren... Flauw hoor. Want mocht 'ie het doen is het door jullie gezeik wel duidelijk dat 'ie door de knietjes is gegaan en hebben jullie 'm indirect publiekelijk te kakken gezet. En dat is alles wat jullie willen, die luis in je pels 'ns goed te kakken zetten. Niks sfeer, niks respect, het is puur jullie onmacht en kleinzerigheid die hier tentoon is gesteld. Al wat je wil is je gelijk halen... Het toont alleen maar aan dat 'ie gelijk heeft; als je je door iemand als Smack laat schofferen en er zo zielig op reageert, ben je inderdaad een loser.

Overigens vind ik het prima hoor, die ban, maar ga nou niet doen alsof de bal bij hem ligt; je bent hier de man met de scepter dus de bal ligt ten alle tijden bij jou.

Hier ben ik het totaal niet mee eens, maar voordat ik mijn eigen mening ga proberen op te dringen: hoe stel jij dan voor dat wordt omgegaan met iemand die keer op keer zich niet aan de forumregels houdt? (en dus duidelijk laat blijken dat korte bans ter waarschuwing bij hem geen nut hebben)

Hiermee ga ik overigens vanuit dat op een forum de normale, alledaagse gedragsregels gelden, waarbinnen het uitschelden of totaal afkraken van mensen die je maar amper kent (wat geldt voor zo goed als alle SF-leden) over het algemeen niet geaccepteerd wordt (wat uiteraard weer los staat van hoe mensen binnen hun eigen vriendenkring met elkaar omgaan).

Dus: als het fout is om te bannen en dan te zeggen dat diegene zelf initiatief moet nemen als hij terug wil komen, hoe moet het dan wel?

We laten het gewoon rusten en wachten gewoon zijn reactie af, als die niet komt, dan kunnen we altijd zijn account nog een keertje zonder bombarie weer actieveren, misschien..

Maar laten we er inderdaad over ophouden.

Wie isnou die mafkees met die bril?

Wie isnou die mafkees met die bril?

Deze bedoel ik dus....ik begin dubbel te zien :doei:

Attachments

1,4 KB · Bekeken: 96

smackos avatar

smackos avatar

Puur uit nieuwsgierigheid ...maar waarom hebben de meeste leden hier een aangepaste ( al da niet grappige , upgepimpte ) avatar van smackos ?
Heb ik iets gemist ( ben namelijk lange tijd in het buitenland geweest )
:confused:

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back