Avatar? (die gast met die baard)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik zie al wat nodig is: scheermessen voor de massa!

ADD534258.jpg

(daar is nou 's een mooie taak voor Gertje Wilders of Riet van der Donk weggelegd...)

Goed geshopt.. lijkt net echt.

Ik zal het maar toegeven.. Het is een
plaatje van mijn vader.
Ik laat mijn baard nog iets langer groeien, dan is het duidelijker.

Zoon:
attachment.php

Als je 't nou echt leuk wil doen, moet je ook zo'n grijns doen als in de Smackatar :D

Bedankt voor fixen van de linkjes, trouwens, JB :biertje:

staat wat netter werkende linkjes.. :D

:halleluja

Attachments

• cocoon goes smackos.JPG
    cocoon goes smackos.JPG
    47 KB · Bekeken: 84
Jeetje ik lees dit nu pas. En dan een moderator die smackos loser gaat noemen en verwacht dat er dan een volwassen mailtje richting de SF mods gaat? :stupid

Dan ben je als moderator bezig om heel je eigen beleid aan gaande bannen te ondermijnen. Niet echt slim!

Jeetje ik lees dit nu pas. En dan een moderator die smackos loser gaat noemen en verwacht dat er dan een volwassen mailtje richting de SF mods gaat? :stupid

Dan ben je als moderator bezig om heel je eigen beleid aan gaande bannen te ondermijnen. Niet echt slim!
Misschien heb ik me wel iets te veel laten gaan. Sorry daarvoor!
Dan kan hij nu zijn mailtje sturen... Of was het een andere moderator die hem loser genoemd heeft?

Het zou fijn zijn als we weer verder kunnen.

edit: Overgins hebben wij eerst gevraagd of hij wilde reageren en daarna is het woord loser pas gevallen.
Mister ghetto mag natuurlijk iedereen voor rotte vis, balkenende ambtenaartjes of wat dan ook uit maken, maar als een moderator het woord 'loser' gebruikt..... laat de aarde trillen!

Laatst gewijzigd:
edit: Overgins hebben wij eerst gevraagd of hij wilde reageren en daarna is het woord loser pas gevallen.
Mister ghetto mag natuurlijk iedereen voor rotte vis, balkenende ambtenaartjes of wat dan ook uit maken, maar als een moderator het woord 'loser' gebruikt..... laat de aarde trillen!

Alsof het sinds zijn ban hier ook maar een procent beter op is geworden...

Eerst mond dood maken en dan aan iedereen die het maar wil horen zeggen dat hij alleen maar een zwaktebod hoeft te doen en te reageren... Flauw hoor. Want mocht 'ie het doen is het door jullie gezeik wel duidelijk dat 'ie door de knietjes is gegaan en hebben jullie 'm indirect publiekelijk te kakken gezet. En dat is alles wat jullie willen, die luis in je pels 'ns goed te kakken zetten. Niks sfeer, niks respect, het is puur jullie onmacht en kleinzerigheid die hier tentoon is gesteld. Al wat je wil is je gelijk halen... Het toont alleen maar aan dat 'ie gelijk heeft; als je je door iemand als Smack laat schofferen en er zo zielig op reageert, ben je inderdaad een loser.

Overigens vind ik het prima hoor, die ban, maar ga nou niet doen alsof de bal bij hem ligt; je bent hier de man met de scepter dus de bal ligt ten alle tijden bij jou.

je bent hier de man met de scepter dus de bal ligt ten alle tijden bij jou.
Dit is een interessante opmerking! Hier ga ik eens een nachtje over slapen.

Eerst mond dood maken en dan aan iedereen die het maar wil horen zeggen dat hij alleen maar een zwaktebod hoeft te doen en te reageren... Flauw hoor. Want mocht 'ie het doen is het door jullie gezeik wel duidelijk dat 'ie door de knietjes is gegaan en hebben jullie 'm indirect publiekelijk te kakken gezet. En dat is alles wat jullie willen, die luis in je pels 'ns goed te kakken zetten. Niks sfeer, niks respect, het is puur jullie onmacht en kleinzerigheid die hier tentoon is gesteld. Al wat je wil is je gelijk halen... Het toont alleen maar aan dat 'ie gelijk heeft; als je je door iemand als Smack laat schofferen en er zo zielig op reageert, ben je inderdaad een loser.

Nu ga je voorbij aan het feit dat moderators ook gewoon mensen zijn die bepaalde dingen even zat zijn en zich wat laten ontvallen. Verder ben je kennelijk blind voor de gehele context van het gedoe rond smackos.

Maar voor de rest heb je gelijk: wij moderators zijn machtswellustelingen, met als enkel doel willekeurige slachtoffers te maken onder synthliefhebbers. En mijn scepter? Die poets ik elke avond voor het slapen.

:gaap:

edit: en voor de aarde weer gaat trillen: mijn laatste opmerking was niet serieus, doch sarcastisch bedoeld.

Laatst gewijzigd:
Dit vuurtje blijft men maar proberen op te laaien. :duivels:

Het is toch heel simpel: Of je hebt het naar je zin, of niet (en dan blijf je toch gewoon weg?)

Al dat geleuter om niks.....

als smackos de ruggengraat heeft die ik hem toedicht dan mailt ie even "hallo ik ben d'r weer"..al was het maar voor al die smackosavaters.
het feit dat hij niets laat horen spreekt wat dat betreft ook wel iets uit.
verder no hard feelings, er zijn regels voor iedereen en iedereen is verder welkom.
misschien wil smackos wel helemaal niets meer met dit forum te maken hebben ,jammer maar het zij zo dan. hij weet ondertussen toch wel dat hij welkom is me dunkt
ik begin er een beetje flauw van te worden. om ergens uit te komen is actie van beiden nodig, wat dat betreft is de stilte rond/van smackos zelf niet echt bemoedigend .
misschien moeten we het er maar gewoon bij laten, is het verder een zaak van jammer maar helaas/ sinterklaas
ben benieuwd hoeveel pit er nou echt in zit !

..
edit: en voor de aarde weer gaat trillen: mijn laatste opmerking was niet serieus, doch sarcastisch bedoeld.

:erm: trillen zal wel meevallen..denk eerder dat de noord- en zuidpool omdraaien...

:D

Mijn idee, activeer gewoon weer zn account en zand erover. Dit is kinderachtig, iedereen heeft gelijk en dan mag je enkel onder de 12 doorgaan met jennen. En nu weer verder...

Mijn idee, activeer gewoon weer zn account en zand erover. Dit is kinderachtig, iedereen heeft gelijk en dan mag je enkel onder de 12 doorgaan met jennen. En nu weer verder...

is 'n goed idee, zonder veel ruchtbaarheid, 'n soort stilzwijgend verlengd.
en als de gekrenktheid dan nog het normale postverkeer in de weg staat, dan heeft iedereen er ook vrede mee.

:gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap: :gaap:

hoe meer ik hiervan lees hoe meer zin ik heb om mijn avatar terug te veranderen.

Smackos' five minutes of fame are over if you ask me. not funny any more

.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back