Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik zal het maar toegeven.. Het is een
plaatje van mijn vader.
Ik laat mijn baard nog iets langer groeien, dan is het duidelijker.
Zoon:
![]()

Misschien heb ik me wel iets te veel laten gaan. Sorry daarvoor!Jeetje ik lees dit nu pas. En dan een moderator die smackos loser gaat noemen en verwacht dat er dan een volwassen mailtje richting de SF mods gaat?
Dan ben je als moderator bezig om heel je eigen beleid aan gaande bannen te ondermijnen. Niet echt slim!
edit: Overgins hebben wij eerst gevraagd of hij wilde reageren en daarna is het woord loser pas gevallen.
Mister ghetto mag natuurlijk iedereen voor rotte vis, balkenende ambtenaartjes of wat dan ook uit maken, maar als een moderator het woord 'loser' gebruikt..... laat de aarde trillen!
Dit is een interessante opmerking! Hier ga ik eens een nachtje over slapen.je bent hier de man met de scepter dus de bal ligt ten alle tijden bij jou.
Eerst mond dood maken en dan aan iedereen die het maar wil horen zeggen dat hij alleen maar een zwaktebod hoeft te doen en te reageren... Flauw hoor. Want mocht 'ie het doen is het door jullie gezeik wel duidelijk dat 'ie door de knietjes is gegaan en hebben jullie 'm indirect publiekelijk te kakken gezet. En dat is alles wat jullie willen, die luis in je pels 'ns goed te kakken zetten. Niks sfeer, niks respect, het is puur jullie onmacht en kleinzerigheid die hier tentoon is gesteld. Al wat je wil is je gelijk halen... Het toont alleen maar aan dat 'ie gelijk heeft; als je je door iemand als Smack laat schofferen en er zo zielig op reageert, ben je inderdaad een loser.

..
edit: en voor de aarde weer gaat trillen: mijn laatste opmerking was niet serieus, doch sarcastisch bedoeld.
trillen zal wel meevallen..denk eerder dat de noord- en zuidpool omdraaien...
Mijn idee, activeer gewoon weer zn account en zand erover. Dit is kinderachtig, iedereen heeft gelijk en dan mag je enkel onder de 12 doorgaan met jennen. En nu weer verder...