sovjet synths

onrust nv

Onrust industriëele audio
In'n industriële bekisting op'n berg roestig ijzer
ik heb een electronica EM 25 string synth maar de adsr werk allen nog maar op het hoge deel van het toetsenbord(het is een 2 delig toetsebord) weet iemand hier iets over? en ik heb pas een electronica EM 26 vocoder op de kop getikt allen is hij niet goed verpakt en nu doet de mixer het niet meer. binnen in werkt alles maar het vocoder signaal wordt niet meer bij de string gemixd en ook niet op het mic signaal op de externe input komt het signaal maar zwak door. dat is jammer want als hij het doet klinkt hij erg goed en rauw en zeker origineel(hij's analoog)

Je kunt de schematiks vinden op ruskeys.net (museum of soviet synthesizers). De hooge deel van de toetsebord werkte niet op mijn Alisa-1387, een CMOS IC werkte niet. Ik heb de juiste IC gevonden zonder iets van het Cyrillische schrift te weten, de documentatie is zeer goed gewest bij de soviets :)

soviet synths

soviet synths

Er is een unjuiste pictogram op de title van de andere soviet synth thread. Mijn soviet synths hebben geweldige geluid, als iets niet werkte heb ik de schematics altijd snell gevonden en op de documentaties heb ik altijd gevonden wat ik heb gezoekt. :okdan:

Bericht door een moderator:
bij elkaar, 1 discussie is genoeg

Hey die EM25 is nog van mij geweest, die heb je toen wezen ophalen toch hehe.

Met van die mooie grote TR808 stepsequencer-alike knoppen erop.
Jammer dat ie gaar is geworden, ik vond hem erg leuk klinken , heerlijk korrelig zoals zon oude crumar/logan.

als jij in h'veld g'dam woont komt hij bij jou vandaan. maar de kapjes van de schuiven hebben er nooit opgezeten en mijn EM 26 komt uit de oekraine. ik heb de schema's inderdaad bij ruskeys vandaan en door een vriend wat duidelijker laten maken.

Back