Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door J-Run
ik haat masteren! Bij mij is het een soor 'trial en error' proces. Nu gebruik ik Prosoniq's Dynasone voor het masteren. Simpel en als je er echt niet uitkomt dan maar die presets![]()

Origineel geplaatst door Sander02
Die gasten houden echt van SPL!![]()

)(www.digitalfishphones.com) behoorlijk veel meer volume uit je mix kunt halen zonder het al te veel te laten pompen en zuigen.Origineel geplaatst door Senz
Wat mij het meeste opvalt is het verschil in volume. Qua eq e.d. en algehele klank vind ik mijn tracks altijd wel ok, maar als ik het dan op cd brand en ik speel het af in m'n stereo, moet ik het volume een heel stuk hoger zetten dan normaal, en dit terwijl ik een track al flink gecompressed e.d. heb. Mensen met tips of ervaringen?
Origineel geplaatst door Senz
Wat mij het meeste opvalt is het verschil in volume. Qua eq e.d. en algehele klank vind ik mijn tracks altijd wel ok, maar als ik het dan op cd brand en ik speel het af in m'n stereo, moet ik het volume een heel stuk hoger zetten dan normaal, en dit terwijl ik een track al flink gecompressed e.d. heb. Mensen met tips of ervaringen?