6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
en dat allemaal alleen eigenlijk maar omdat de NM SYNC niet op de A manier zou doen...Nou ik vind het maar apart dat een Nord nu ineens geen VA is.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
en dat allemaal alleen eigenlijk maar omdat de NM SYNC niet op de A manier zou doen...Nou ik vind het maar apart dat een Nord nu ineens geen VA is.
Pfff, en het ging net zo goed met deze thread........
zoek dan maar een andere thread op, wij gaan niet zitten tikken wat jij dicteerd nateluurlijk™...Ik zou graag weer mooie ideeen enzo zien ipv nu opeens 2 tot 3 pagina's onzin over de definitie van een VA oid.
maar is dat eigenlijk niet gewoon de NM met zijn smokkelende SYNC min of meer goed te praten?
moeten toevoegen).qua Amplitude X-Mod bedoel je?
qua AM-XMOD bedoel ik 2 x OSC met elk een eigen VCA,
waarbij VCA-2 word gemoduleerd door OSC-1 en VCA-1 door OSC-2...
De feedback in yamaha fm synths, behoort dat ook tot gekruisde modulatie?
(vooral als er nog een aantal andere osc tussen hangen)
Nee de nord modular besodemieterd de boel en doe iets wat technisch niet mogelijk is.

teluur schreef:... maar bij de NM zorgt sync toch alleen maar voor het resetten van de osc (die dus wel gewoon blijven oscilleren)...
of snap ik er nu helemaal niets van
de NM G1 manual schreef:A waveform of an oscillator with a Sync input can be synchronized with a wave of another oscillator. The synchronization forces the wave to restart each time the modulating wave raises above 0.
Precies het tegenover gestelde van hoe het volgens mij analoog gebeurd.
Daar word juist bij een hoog voltage gerest.
Zo kan je bv een lfo reseten dmv een clock/sequence pulse/trigger.
nee, da's gewoon audio terugkoppelen in dezelfde osc...De feedback in yamaha fm synths, behoort dat ook tot gekruisde modulatie?
nee feedback zit altijd op 1 OP(erator), dus niet het hele pakketje binnen een Algorithm.(vooral als er nog een aantal andere osc tussen hangen)