Hulp gevraagd!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

copini

Chef bezemkast
Misschien heb je het vorig jaar gemerkt toen het forum een tijdje niet bereikbaar was: de hardware waarop het forum draait is na bijna 4 jaar trouwe dienst langzaam aan vervanging toe.

We hebben al wat opties en ideeën en al met al kijken we aan tegen een investering van rond de duizend euro. Je voelt hem waarschijnlijk al aankomen: we zouden het prettig vinden om als beheerders en moderators niet volledig voor de kosten op te draaien. Daarom willen we graag een beroep doen op de actieve gebruikers van het forum. Een aantal van jullie heeft al aangegeven ons te willen steunen, bij dezen willen we graag iedereen hiervoor benaderen.

Met jouw bijdrage kunnen we het Synthforum en de Synthwiki zonder winstoogmerk draaiende houden en krijgen we de ruimte om de dienstverlening uit te breiden (zodat het nog leuker en prettiger wordt om het forum te bezoeken :)). Hoe dan ook, met nieuwe hardware kunnen we allemaal de komende jaren weer prima vooruit!

Mocht je na het lezen van dit verhaal ons willen steunen: erg bedankt! Op de vernieuwde Over ons pagina vind je de details over hoe jij het forum financieel kunt ondersteunen. Op deze pagina staat overigens ook meer informatie over het forum en de organisatie daarvan, neem eens een kijkje!

Alvast bedankt namens de beheerders en moderators van het Synthforum!

Copini. Prima plan! Kun je misschien deze discussie meteen sluiten (voordat we weer zo'n kinderachtig intermezzo als vorige keer toen dit onderwerp werd aangesneden krijgen)?

Ik denk niet dat iemand op een herhaling van dat topic zit te wachten en dezelfde mensen zullen ongetijfeld nog steeds met dezefde frustraties lopen.

Maak er bijvoorbeeld een sticky van waar verder geen posts in mogelijk zijn (en haal deze post ook gewoon weg uiteraard).

Ik denk niet dat iemand op een herhaling van dat topic zit te wachten en dezelfde mensen zullen ongetijfeld nog steeds met dezefde frustraties lopen.

Ik denk juist dat het goed is dingen uit te praten; de zwijgzaamheid op dit forum heeft veel leden al doen besluiten bijna geen berichten meer te plaatsen.
Dat is jammer want ik heb toch veel leuke topics gezien....:luv:

Wow. Mét Paypal-functie. €10,- gedoneerd.
Bedankt voor het mooie forum :)

Een groot deel van de leden heeft waarschijnlijk geen zin om te betalen zonder iets terug te krijgen (niet gaan replyen dat je wel degelijk wat terug krijgt, want daar ben ik het 100% mee eens).
Is merchandise wel eens overwogen als een inkomstenbron? synthforum.nl t-shirts, koffie-mokken, etc. Weet dat het een investering vergt, maar wellicht dat het uitbesteed kan worden voor een gedeelte van de winst.

Een groot deel van de leden heeft waarschijnlijk geen zin om te betalen zonder iets terug te krijgen (niet gaan replyen dat je wel degelijk wat terug krijgt, want daar ben ik het 100% mee eens).
Is merchandise wel eens overwogen als een inkomstenbron? synthforum.nl t-shirts, koffie-mokken, etc. Weet dat het een investering vergt, maar wellicht dat het uitbesteed kan worden voor een gedeelte van de winst.

Als je het via "printing on demand doet", bijvoorbeeld cafepress of spreadshirt.net, dan kost het je afgezien van een kleine hoeveelheid tijd voor een vector ontwerp verder helemaal nada. Je staat dan alleen wel een deel van de opbrengst aan die partij af in ruil daarvoor.

en hop, ook 10 euro van mijn kant :)
bedankt voor al het goede werk aan mijn favoriete forum!

Hoppatee 25 euro van mijn kant. :doei:
Tis dat ik een rackmount server reeds heb toegezegd aan een andere partij, anders had je die gekregen.
Als die powerbuys een beetje willen lopen hier heb je het als lid er zo uit, dus niet zeuren maar doneren! :)

Als je het via "printing on demand doet", bijvoorbeeld cafepress of spreadshirt.net, dan kost het je afgezien van een kleine hoeveelheid tijd voor een vector ontwerp verder helemaal nada. Je staat dan alleen wel een deel van de opbrengst aan die partij af in ruil daarvoor.
Zo een soort constructie had ik ook in gedachten.

al sinds 21 mei 2002 is het forum voor mij dagelijkse kost, de zeldzame momenten dat het forum offline is zit ik zo vaak maar te checken of het niet alweer terug online is dat ik er gek van wordt. dan check ik snel softsynthforum of de synthwiki of er iets staat over de status van synthforum.
Dus om het forum gezond in de lucht te houden zodat ik daar nog jaren dagelijks van kan genieten heb ik ook 10 euro in het zakje gedaan.

nog een idee misschien: vraag of je als Stichting Synthforum een collectebus ofzo bij I4muzique en/of een paar andere door forumleden veel bezochte zaken mag zetten. Dan kun je daar je kleingeld in dumpen. Over 4 jaar als we aan de volgende serveruitbreiding toe zijn zit er dan waarschijnlijk een leuk bedragje in. Is een laagdrempelige manier om het forum te steunen.:eureka:

Ik zeg: Synthforum Veiling. Bouw er een siteje omheen en maak een mooi persbericht en je hebt nog free publicity ook. :verkoght:

Ja das ook koel. apparatuur verkopen. "deel van de opbrengst komt ten goede aan synthforum".
andere mogelijkheid: "marktplaats styleee" geld vragen voor advertenties met apparaten die boven een x aantal euro kosten heheheh :-)

En hop, van mijn kant uit ook € 10,- om mijn dagelijkse behoefte synthforum in de toekomst te verzekeren :)

En een geeltje was van mij. Opgedragen aan Synthforum en aan al die buitenlandse synthfreaks die dit jaar gedacht hebben:

"F***, why is al this sh*t in Dutch???" 8)

tis geen geld voor dit tijdschrift,
doneer !

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back