Even mijn gedachtengang op volgorde tijdens het volgen van het interview van A tot Z:
Hmm, damn... In zo'n huis zou ik een wereldtijd hebben. Lekker ruim, heerlijke tuin. Alleen die speeltoestellen zouden weg moeten. Krijg ik geen rust van.
Kolere, dat winkelen... Daar kan ik alle synths van de wereld van kopen. Mooie vasen hoor maar eh.. wat? Urnen? :confused: Oh, ok... mooi, maar eentje is al genoeg voor 900 verbrande lijken. Wat moet hij er met zoveel? Ja koop die schilderijen er ook maar bij, alsof het niks is!
En toen: what the F*ck moet je nu met een ouderenkarretje? Racen door de gangen van het hotel... Compleet Wacko Jacko, had niet anders verwacht.
Nu kan ik nog wel uren doorgaan. Die gast bleef me verbazen. Eén ding. Hij zal best een ka uu thee jeugd gehad hebben. Ik zal hem bij deze het voordeel van de twijfel geven over z'n kinderverhalen al zouden mijn kinderen never nooit niet voor maar 1 minuut bij hem alleen gelaten worden (voor nu hoef ik daar niet bang voor te zijn aangezien ik ze nog niet heb haha).
Iig. als ik zoveel poen heb, maar zo'n leven moet hebben als hem dan bedank ik ervoor. In dat geval ben ik liever arm.
En z'n kop en huidskleur. Ik heb mensen zien verkleuren met pigmentsziekten, dat kan echt heel ver gaan. Dus daar durf ik niet over te oordelen, maar zijn hoofd... Die is echt wel vaak verbouwd! En maak iemand anders wijs dat je met 3 mm neusgaten beter kan zingen, dwaas!!!