[TV -Yorin] Michael Jackson documentaire.

Origineel geplaatst door bikkel
Vrouwen die een totale ineenstorting van geluk krijgen als je ze ff een knuffel en een kus geeft.....ach ja misschien moet ik mijn moeder maar weer eens gaan opzoeken ;)

Of wat correcties laten aanbrengen, maar let op, niet meer dan 2 :P

Even mijn gedachtengang op volgorde tijdens het volgen van het interview van A tot Z:
Hmm, damn... In zo'n huis zou ik een wereldtijd hebben. Lekker ruim, heerlijke tuin. Alleen die speeltoestellen zouden weg moeten. Krijg ik geen rust van.
Kolere, dat winkelen... Daar kan ik alle synths van de wereld van kopen. Mooie vasen hoor maar eh.. wat? Urnen? :confused: Oh, ok... mooi, maar eentje is al genoeg voor 900 verbrande lijken. Wat moet hij er met zoveel? Ja koop die schilderijen er ook maar bij, alsof het niks is!
En toen: what the F*ck moet je nu met een ouderenkarretje? Racen door de gangen van het hotel... Compleet Wacko Jacko, had niet anders verwacht.
Nu kan ik nog wel uren doorgaan. Die gast bleef me verbazen. Eén ding. Hij zal best een ka uu thee jeugd gehad hebben. Ik zal hem bij deze het voordeel van de twijfel geven over z'n kinderverhalen al zouden mijn kinderen never nooit niet voor maar 1 minuut bij hem alleen gelaten worden (voor nu hoef ik daar niet bang voor te zijn aangezien ik ze nog niet heb haha).
Iig. als ik zoveel poen heb, maar zo'n leven moet hebben als hem dan bedank ik ervoor. In dat geval ben ik liever arm.

En z'n kop en huidskleur. Ik heb mensen zien verkleuren met pigmentsziekten, dat kan echt heel ver gaan. Dus daar durf ik niet over te oordelen, maar zijn hoofd... Die is echt wel vaak verbouwd! En maak iemand anders wijs dat je met 3 mm neusgaten beter kan zingen, dwaas!!! :doei:

In ieder geval interessant persoon voor psychologen.

Mja, het is ook maar een mens.
Hij trekt z'n glitterbroek ook pijp voor pijp aan hoor. ;)

ze hadden beter Michael Jonzun kunnen interviewen
we... are... the... jon.. zun... crew

:walker: yeah!

toch is het wel een bizar verschijnsel die Michael Jackson

Na deze documentaire vind ik Michael Jacson;

Een zielig mannetje (ik krijg medelijden met zo'n leeg figuur)
Een wereldvreemd persoon.
Een man met een ziek obsessie voor onschuld (wat zich uit in vreemd gedrag naar kinderen)
En een persoon die niet om kan gaan met het feit dat ie ooit dood zal gaan.
En een leugenaar

Eigenlijk triest hoe iemand zo'n alien word van zijn eigen succes.......

Ik had eigenlijk wel verwacht dat ze de neus van micheal met de neus van peter pan vergeleken zouden hebben..

Die Gavin van 12 was trouwens slimmer dan micheal... "Hij is 4!"

Wel stoer dat ie kinderen cadeau gekregen heeft en dat ie reageerde alsof er een volledig onzinnige vraag gesteld werd toen die interviewer vroeg of ie begraven wou worden... "Eeuwig leven..." duh!

Om heel eerlijk te zijn, ik kan hem wel een beetje begrijpen.

Ik heb zelf geen makkelijke jeugd gehad, daardoor deed ik dingen die anderen niet zouden doen.
alleen om aandacht te trekken.
Mijn leven was niet zo chaotisch zoals die van hem, maar toch..

ik ben just a freak die in nederland woont en geestelijk aardig doorgedraaid geweest.
gelukkig prof. hulp bij gekregen en sind een jaar of twee gaat het weer beter met mij.

alles wat hij doet , heeft veel met zijn jeugd te maken.

Damn dat is toch geen leven meer ! Proffesionele hulp kan hij moeilijk krijgen.

ik hoop maar dat hij hulp van boven krijg ! amen !

respect for the king of pop :halleluja

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Wel stoer dat ie kinderen cadeau gekregen heeft en dat ie reageerde alsof er een volledig onzinnige vraag gesteld werd toen die interviewer vroeg of ie begraven wou worden... "Eeuwig leven..." duh!

Wie weet gaat het hem nog lukken ook ........hij heeft geld genoeg.......kan ie misschien zijn hersens laten transplanteren naar een nieuw lichaam...volledig ontworpen naar zijn wens....hehehehehehehe ;) :) *D

Origineel geplaatst door C-Code
Na deze documentaire vind ik Michael Jacson;

Een zielig mannetje (ik krijg medelijden met zo'n leeg figuur)
Een wereldvreemd persoon.
Een man met een ziek obsessie voor onschuld (wat zich uit in vreemd gedrag naar kinderen)
En een persoon die niet om kan gaan met het feit dat ie ooit dood zal gaan.
En een leugenaar

idd

De grootste pluspunten van de show is dat ie nogsteeds goed kan dansen en dat mensen kunnen inzien wat een slechte jeugd, veel geld en succes rare gevolgen met zich mee kan brengen. Ik vind het het meest zielig voor zijn 3 kinderen. Nu ben ik erg benieuwd wat voor personen dat later worden. Nog een jaar of 20 wachten dus.:) :)

toen hij daar zo bezig was op die speelkast had ik zelfs een beetje medelijden met 'm, maja zo ben ik nu eenmaal ;{ eigenlijk verdient hij m'n medelijden niet

Origineel geplaatst door supermingwoe
Damn dat is toch geen leven meer ! Proffesionele hulp kan hij moeilijk krijgen.

ik hoop maar dat hij hulp van boven krijg ! amen !

respect for the king of pop :halleluja

Iemand met zijn knaken kan z'n professionele hulp binnen 2 minuten regelen ipv wachten op allerhande uitvoeringsinstanties. Kan goed begrijpen waarom hij zo gefreaked is hoor, maar zelfs voor een freak is hij extreem... En urnen van 250.000 dollar per stuk kopen terwijl hij eeuwig wil leven :confused:

En als SuperMingWoe een f*cked up leventje heeft gehad, dan ben ik blij dat je er weer bovenop bent gekomen met profi hulp, want als je zo Chinees bent als je naam doet vermoeden, dan weet ik wel hoe hard de "eigen" bevolkingsgroep kan zijn tegen alles wat anders is...

Ik vind het wel sneu hoe hij zo onzettend afgetakeld is. Volgens mij moet je al bang zijn hem aan te raken en hem niet aan puin te helpen. Hij klimt enkel nog soepel de boom in (met handvatten) maar het dansen is ook al wat minder geworden :(. Wel leuk dat ik nu eindelijk weet hoe ik moet moonwalken :walker: :walker: :walker:

Verder heeft die gast nog WEL steed een super gevoel voor muziek. Even de Billy Jean accapella doen en ik direct swingen op m'n stoel hoor!!

Wacko Jacko heeft gewoon nooit een echte jeugd gehad en heeft er daardoor een eeuwig verlangen voor gehouden... Sneu voor hem...

yep yep het leven is niet makkelijk.

dat ik respect heb voor hem oke , maar wil erwel bij zeggen dat ik niet alles goed keur betreft wat hij doet.
Tuurlijk die Jacko is Wacko !
maar hij is ook maar een mens,
Het leren leven op deze aardbol heeft hij denk ik van niemand geleerd en zeker niet van zijn vader...

Kijk, we kunnen nu hier wel rare en nare dingen over hem zeggen, maar probeer het nou eens van een andere kant
te kijken ! Die Gozer is ziek in zijn hoofd ! Probeer je eens in te beelden in hem.

je zit in een dal en je komt er niet uit, tenminste niet zelf.
Je probeert om hulp te roepen, maar het lukt niet. Omdat niemand je hoort, omdat je te diep zit
Dan denk je toch ook bij je zelf van : Damn was er maar iemand die me komt helpen, of zat ik maar hier niet.

ik wil ermee zeggen , gun die Jacko ook een leven.

Nou vraag ik me alleen af hoe het Elvis vergaan zou zijn als die nog had geleefd.....das tenslotte ook een king geweest (of nogsteeds :confused: ) Elvis was king of rock and roll en Jackson die van pop.....misschien kan je maar beter jong sterven dan zo'n leven te moeten leiden..

heb trouwens ook wel medelijden met zijn kinderen....damn maskers op hun gezicht om over straat te kunnen:stupid

Origineel geplaatst door supermingwoe
Kijk, we kunnen nu hier wel rare en nare dingen over hem zeggen, maar probeer het nou eens van een andere kant
te kijken ! Die Gozer is ziek in zijn hoofd ! Probeer je eens in te beelden in hem.

Precies, en nu heb ik nog meer medelijden met 'm gekregen. Je zal maar vanaf je jongere jaren zo achtervolgt worden, dan word je vanzelf gek, zelfs wij zouden dat niet trekken.

Al met al een wijze docu die op tape vastligt. :)

Origineel geplaatst door speady
Nou vraag ik me alleen af hoe het Elvis vergaan zou zijn als die nog had geleefd.....das tenslotte ook een king geweest (of nogsteeds :confused: ) Elvis was king of rock and roll en Jackson die van pop.....misschien kan je maar beter jong sterven dan zo'n leven te moeten leiden..

Michael was 5 jaar toen ie bekend werd, Elvis was al rond de 18. Dan heb je je jeugd al doorlopen en ben je al praktisch volwassen. Michael J is nog gewoon een kind. Hij leeft, denkt en praat als een klein kind. Sneu....

Back