[TV -Yorin] Michael Jackson documentaire.

ja het idd gewoon triest....MJ is een levend bewijs van als je maar genoeg geld en roem hebt, je boven/buiten de normale wereld staat..... elke andere ouder zou onmiddelijk van z'n kinderen gescheiden worden als je zo met je kids omgaat, ze als een kadootje ziet, net zoiets als je urnen en schilderijen........ maar hij niet, hij kan gewoon doen wat ie wil omdat ie geld heeft en z;n eigen wereldje met mensen omzich heen koopt...... elke gewone persoon zou vervolgens ook door z'n omgeving gedwongen worden om in therapie te gaan, maar MJ niet..... heel erg treurig voor hem, want hij bedoeld het volgens mij allemaal wel goed ook nog...... alleen zijn z'n normen en waarden niet die van de gewone-mensen wereld....hij heeft nooit een normaal referentie-kader kunnen opbouwen....... alleen het rare is dan wel weer dat je soms gewoon duidelijk kan zien dat ie liegt, bv op de vraag over z'n plastische chirurgie, of over z'n kinderen....daaruit blijkt wel weer dat er ergens in hem toch nog wel een stukje is dat stiekem weet dat wat hij doet eigenlijk niet normaal is....alleen wil hij zich er niets van aantrekken, en hij komt er vanwege z'n geld en roem ook gewoon mee weg....niet Bad maar Sad....

Olaf

Het enige waar ik op het zitten letten gedurende het hele interview, is op zijn bovenlip; die heeft niet een keer bewogen. Zal ook wel door al die operaties komen. Hij is inderdaad gewoon op 5-jarige leeftijd in het leven van een volwassene gedwongen. Daardoor is hij voor altijd op die leeftijd blijven hangen en heeft -zoals Olaf al zei- geen referentiekader kunnen opbouwen, zoals een normaal opgroeiende puber wel zou doen. Conclusie is derhalve dat Michael Jackson niet sick is, maar gewoon (verstandelijk en gevoelsmatig) een 5-jarig kind in een volwassen lichaam. Maar dat ie hulp nodig heeft om hiermee te kunnen gaan leven, staat als een paal boven water :L

Origineel geplaatst door Shivah
hij heeft blijkbaar we zijn goedkeuring gegeven voor het intervieuw wat ik overingens,als ik er over na denk toch wel een beetje raar vond

Ja daar zat ik ook aan te denken, want hij komt er niet echt goed in uit de verf......maar ja publiciteit is publiciteit......of het nu negatief of positief is.......

Origineel geplaatst door Shivah
hij heeft blijkbaar we zijn goedkeuring gegeven voor het intervieuw wat ik overingens,als ik er over na denk toch wel een beetje raar vond

Hij denkt denk ik gewoon dat wat hij zegt dat dat geloofd wordt omdat ie zo eerlijk is en iedereen dat ziet.

Verder heeft die interviewer flink wat stroop rond zijn mond gesmeerd natuurlijk in de 2 weken dat hij bij hem was.

Origineel geplaatst door krz
Michael was 5 jaar toen ie bekend werd, Elvis was al rond de 18. Dan heb je je jeugd al doorlopen en ben je al praktisch volwassen. Michael J is nog gewoon een kind. Hij leeft, denkt en praat als een klein kind. Sneu....

Elvis is ook zelf degene geweest die zijn eigen succes nagejaagd heeft..
Voor Michael werd deze route volledig door pappa uitgestippeld.
Hij bezat het talent, zijn vader de ambities.

Aartsengel Michael

Aartsengel Michael

Een fantastische man met een groot (kinder)hart, een lichtend
voorbeeld voor velen... als-ie zich wat minder zou opsluiten zou
hij zeker de John Lennon van de jaren 0 kunnen worden.
Dat zijn muziek mij in mindere mate aanspreekt; ...ach, er is geen
koe zo bont of er zit wel een vlekje aan (om Oma zaliger nagedachtenis
maar weer eens te citeren).
Jammer genoeg moest ik een deel van de uitzending missen om naar
het Groot Dictee der Internationale Betrekkingen te kluisteren dat
door Saddam Hoessein (een groot stylist in het koffiedrinken, bij de weg)
werd voorgedragen onder gedienstige presentatie van Fijne Opa Tony
Benn. Met als slagroomtoetje de discussie tussen Vals Kreng Oltmans &
Gait-Jan Kruutmoes van het IKV (Leve de man van het Iekaavee, van je
"hiep-piep-piep-Hoeree""-wie kent het nog?).
Oltmans "wist nog wel 'n goed adresje" waar zowel Mient als Jan hun ziel
konden laten knijpen....zeker in een pisbak.
Ook ik drijf weer aardig af.....ik lijk wel een aborteur.

Kusjes aan al mijn kindervriendjes (0-95 M/V),
ISPdeRuiter

ISP is da schiznit! het nieuwe nederlandse schrijvers-bloed waar ook oxysept, kippfest ed toebehoren! hulde! binnenkort bij bzzzzztotototototottttttt uitgeverijen!

Re: Aartsengel Michael

Re: Aartsengel Michael

Tja, dat mooie interview met Saddam heb ik gemist. Dacht zapp halverwege wel over, maar die Jackson bleef me verbazen zodat ik dat exclusieve gesprek met Sadadadadam heb gemist :(

---
Overigens, over 10 minuutjes op Nederland 2: BoesBoes zijn kontkusser met het "zogenoemde" bewijs dat Saddam niet wil ontwapenen. Als het waar is dat Saddam geen massavernietigingswapens zou hebben, dan kan ik best begrijpen dat er oorlog komt. Irak kan dan immers niet ontwapenen en bij niet ontwapenen volgt de harde hand van Judge BoesBoes... Oorlog!!! :smeris:

Waarom mag Amerika trouwens wel dit soort wapens hebben? 8o)

vanavond (zondag 13 april 2003) op yorin om 20:30 ; weer een docu over michael jackson, ditmaal vanuit michael zelf omdat hij niet blij was met het resultaat van de eerdere docu

vergaap u weer aan deze aparte freak!

het spijt mij dat ik dit had aangeraden...wat een typisch amerikaanse KOLDER

Heheh, was idd niet onder de indruk. Maar goed, ik geloof beide kanten van het verhaal maar half. ;)

Origineel geplaatst door thegreatmuffin
Heheh, was idd niet onder de indruk. Maar goed, ik geloof beide kanten van het verhaal maar half. ;)

Wat ik wel geloof is dat die moeder van Jackson ook behoorlijk strak getrokken is. Zeker een goede familie traditie daar.

Back