Kweet niet of je een pc hebt,
maar als je een PC met scsi kaart hebt heb je geen scsi cd-rom nodig.
Want dan kun je met win-esi de banks van die cd's inladen in je sampler met je gewone cd-rom drive.
Origineel geplaatst door Construkt Kweet niet of je een pc hebt,
Want dan kun je met win-esi de banks van die cd's inladen in je sampler met je gewone cd-rom drive.
Idd wat een klote kaart! dat is ook mijn grootste miskoop.
En Als ie dan eindelijk geinstalleerd had, kreeg je zo'n synth
met effecten. En die sampler(?) die er in zit was ook om te huilen.
Eens een Terratec NOOIT een Terrortech!
Voor mij zonder twijfel ook de midiman midisport 4x4.
In canada gekocht en eenmaal thuis gekomen nooit 100% fatsoelijk aan de praat gekregen. (Met cakewalk pro-audio 9 op win95 en kamai k5000w als masterkbd.)
Latency was soms zo irritant hoog en gespeelde noten bleven gewoon hangen omdat waarschijnlijk het note off event ergens verloren ging.
Patches of banken uitwisselen met sound-diver via de midiman heeft ook nooit gewerkt. En ik denken dat het aan sound-diver lag!
Origineel geplaatst door Jitterbug interessante thread...
voor mij is het de Korg ER-1. in het begin heel erg leuk, zonder handleiding te bedienen, maar na vijf minuten ben je die digitale gameboyklanken spuugzat. ik hou em om m'n yam a4000 te triggeren, maar voor de rest is het echt een toy. ben te lui om em te verkopen...
Sony DAT recorder voor ƒ2250.= van familie gekocht. Heeft het 1 dag gedaan, daar na nooit meer, kwam er pas laat achter dus pech. Als dat geen weggegooid geld is... het ergste is, hij is al twee jaar in reparatie en dat gaat dus WEER meer kosten. Boehoe.
Zoiets heb ik gehad met een videocam. Van m'n pa geleend nogwel, hij demonstreet hem, werkt perfect. Naast me in de auto neergelegt, stukje rijden. Thuis aangekomen aan m'n meissie laten zien. Hele ding naar de klote! Dikke rekening voor de reparatie.
En een Roland TR-707 waarvan ik alle knopjes zo hard moet indrukken dat m'n duim helemaal scheef is gegroeid.
Ik heb heb er toen maar 150 gulden voor betaald dus t valt nog mee.
de allergrooootste k*t sampler die ik ooit kocht was toch wel de esi4000
mja, dom zijn is menselijk hé
...
die heb 'k na een maand dan ook weer verkocht
Hahah Wesko. Ik zag die quote erbij over "lekkere familie" en snapte toen absoluut niet meer waar je het over had
Tja lekker klinken? Ik heb kwa tafels niet zoveel referentiepunten waar ik mee kan vergelijken. En de Genelecs heb ik ook alleen op Mackie tafels gebruikt. Hoe hij met een andere tafel zou klinken weet ik dus niet. Maar ben wel dik tevreden op de door jou genoemde combinatie
Origineel geplaatst door Construkt
Kweet niet of je een pc hebt,
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.