En de R8 ziet er nogal lelijk uit. Past qua uiterlijk totaal niet in mijn set-up.

Als je bling bling wil dan spaar je toch even door voor de Beat Thang...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
En de R8 ziet er nogal lelijk uit. Past qua uiterlijk totaal niet in mijn set-up.

(als dat zo belangrijk voor je is)
)Ik verkoop mijn mpc2000 in goede staat met 32 mb voor 300. Inclusief o.s. op diskette en digitale manual.
Misschien is dat wat voor je...?
In your face drummachine waar je alleen nog ff een zipdrive bij moet scoren![]()
tja, t is maar wat je gewoon bent...persoonlijk ben ik niet mee met de MPC step edit mode. Misschien voor eenvoudige hiphopritmes wel, maar ik merk dat als ik voor meer IDM/techno/dubstep achtige ritmes, liever iets XOX achtigs heb waar je makkelijk aanpassingen kan doen. Ik vind dit in een MPC nogal moeilijk als je loops maakt van langer dan 1 maat met nogal veel note informatie in (ik vind mn MPC5000 daarin echt heel onhandig)
en met floppies werken, tja...
Je kan toch de samples in de MPC laten, en de aansturing vanuit je DAW doen ?? en dan de midi-sequence, die je op de MPC zelf zo lastig vind om te maken, pomp je over naar je MPC.. moet toch kunnen ? (overpompen : PC op play > MPC op record)
Het zal waarschijnlijk tussen de Korg ER-1, Korg ES-1 en Alesis SR18 gaan. Die zijn allemaal goedkoper dan €235, wat ook een pluspunt is.

Misschien dat ik een Boss DR-670 of Akai XR20 nog niet uitsluit. Die laatste lijkt me echt geweldig qua gebruikersgemak. Jammer dat er zo geen drumcomputer bestaat die naar alle genres gericht is.
...snip...
Anders moet je toch bij een hardwaresampler zijn of accepteren dat zo'n SR18 of XR20 zijn beperkingen heeft, wat geen minpunt hoeft te zijn.

Jammer dat er zo geen drumcomputer bestaat die naar alle genres gericht is.