Radias een goede aankoop?

een tweedehands nord modular , hou je nog geld over voor een lekker drummbakkie ...

Dat zegt genoeg als je een Ti hebt en er nog een KLad saus van een Radiasmonster bij wilt, niet dat ik hem ook heb staan (keyboardversie) maar heb ook al vanalles en nog wat gekocht en weer weggedaan, de deze blijft voorlopig staan, een Ti klinkt ook vet, heb ik helaas niet, maar mis het nauwelijks met al dat software tegenwoordig nog erbij

:walker::okdan:

Zijn er daardoor handelingen waar je in de loop der tijd op mis grijpt?
Waardoor je zoiets hebt van ,damn had ik m'n ms2000 er nu nog maar naast staan.
Of is het een en al vooruitgang?

Dit i.v.m ik nog niet zeker weet of ik de ms2000b verkoop om een radias te kopen,of dat ik gewoon even door moet sparen en de ms2000b erbij houd.

De Radias heeft toch een hele andere engine? Dus hij zal anders klinken. Als je tevreden ben over de ms2000b zou ik hem niet weg doen, maar FF door sparen. Anders krijg je later misschien spijt. :biertje:

Vond je de presets van de Ti beter? Vond je hem "warmer" klinken? Zat er meer punch in..

Bovenstaande.

Qua mogelijkheden weet ik 't niet 100%. Korg gaat ooit heeeel ver, maar dat heb ik bij beide daar in de winkel niet getest.

Korg vind ik wel vaak wat "killer" klinken (maar da's dan een goeie aanvulling op je soundpallet, als je nog geen Korg hebt, vind ik) en vaak vind ik de bouw een beetje 'plastic' / goedkoop aandoen.. En dat vind ik voor DAT geld (vooral toen ie net uitkwam) een afknapper.

Zelf vind ik het geluid van de Virus gewoon mooier (heb m'n MS2000r ingeruild op een Virus C vruuger), dus ja.. En als de Korg dan verder gaat met 't vernaggelen van de sound of qua sequencer: ach, daar heb ik wel andere apparaten voor..

Korg vind ik gaaf, maar wel voor erbij. Als ik geen Korg en geen Virus zou hebben, zou IK eerst voor een Virus gaan (en als ik al iets van Korg zou hebben helemaal).
Zo'n Virus Snow zit in dezelfde prijsklasse overigens (okee, je mist een berg knoppen, die de Radias wèl heeft..is wat voor te zeggen)

Maar da's idd persoonlijk.

:biertje: Maarre, veel plezier uiteraard met de Radias; is zeker geen slechte bak! Als ie een keer in de aanbieding is, wil ik 'm ook wel :)

Back