SpaceAgent202
Sinds 2001
maar ik denk dat het weinig zin heeft om lichte isolatie te plaatsen tussen je nieuwe studio en de buren. contactgeluid voorkom je er niet mee.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
maar ik denk dat het weinig zin heeft om lichte isolatie te plaatsen tussen je nieuwe studio en de buren. contactgeluid voorkom je er niet mee.

Nee hoor, vooraf ook al:p hahahaTja... dat weet je altijd pas achteraf....![]()
(heb alleen een Jupi hier, is dat ok?)Tja... dat weet je altijd pas achteraf....![]()

Niet? Hmm... ik had daar toch zeker wel een demping van +/- 20dB van verwacht...![]()
Lekker makkelijk... Volgens mij zijn er vooraf genoeg tips gegeven en daarnaast is er genoeg over te vinden op internet. Als je vervolgens toch je eigen gang gaat moet je niet raar opkijken als het niet werkt.
op, geen Jupi maar lekkere Westmalle!!! 
Ik was ook eerst van plan vloerkleed in de nieuwe studio aan te leggen maar het blijkt de moeite niet waard te zijn.

en anders ga je eerst bier drinken met de buren en hoef je misschien niets te isoleren![]()

en anders ga je eerst bier drinken met de buren en hoef je misschien niets te isoleren![]()

En gewoon eens samen met de buren kijken hoe hard het geluid kan totdat het vervelend begint te worden. Geef je telefoonnummer, dan kunnen ze je bellen als het te hard gaat. Dat zullen ze toch niet zo snel doen, maar dat geeft ze iig de mogelijkheid. Als jij je vriendelijk opstelt, voorkomt dat al een hoop irritatie![]()

Soms (zeker tijdens het afmixen van kick-bass) moet je nu eenmaal blazen, daar zal ik ze ook voor waarschuwen dat ik dat af en toe doe en niet zomaar voor de lol en zeker niet om ze te irriteren, maar dat het gewoon m'n werk is.
Echt blazen hoeft toch niet voor goed af te mixen lijkt me. Hooguit dat je eventje wat harder gaat, maar zeker niet een heel nummer blazen. Dan mix je toch niet lekker af. Kunnen je oren ook minder lekker luisteren.
) en nu pas op gang.
nee man dat is juist superleuk ! Of ben ik de enige daarin?

nee man dat is juist superleuk ! Of ben ik de enige daarin?
).