luke vibert

legalized

Ingeburgerd
ik zie luke vibert altijd maar met z'n macbookje optreden, dus ik vraag me af, wat voor software gebruikt 'ie voor livesetjes?

Ik gok Ableton.

Ik zag hem op het STRP festival ook achter z'n Macje staan. Nu ben ik geen DJ en heb ook nooit pogingen daartoe ondernomen, maar wat me opviel is dat hij alles mixte zonder koptelefoon. Is dat niet raar?

Ik zag hem op het STRP festival ook achter z'n Macje staan. Nu ben ik geen DJ en heb ook nooit pogingen daartoe ondernomen, maar wat me opviel is dat hij alles mixte zonder koptelefoon. Is dat niet raar?

Een olifant in een vloeitje proberen te rollen om m op te roken,.. da's raar!

bca 303 ik denk dat ie van te voren samen gestelde sets of so heeft met ...soort van link s in de set ...waar te mixen ...
ken zelf ableton niet soo
die jongens vanm 030303 hebben m [? ] keer uitgenodigd
klonk goed hoor
ook lap top set
denk dat ie beter is in producen sommige nrs vindt ik egt mooi
dat zegk niet gauw [you tube i love acid ]

Ik heb ooit eens een foto gezien waarin op zijn scherm geloof ik het programma Renoise te zien is (die Tracker ja).

bca 303 ik denk dat ie van te voren samen gestelde sets of so heeft met ...soort van link s in de set ...waar te mixen ...
ken zelf ableton niet soo
die jongens vanm 030303 hebben m [? ] keer uitgenodigd
klonk goed hoor
ook lap top set
denk dat ie beter is in producen sommige nrs vindt ik egt mooi
dat zegk niet gauw [you tube i love acid ]

Aah okay, zoiets zal het wel geweest zijn. DJ's op zich boeien me over het algemeen ook niet zo. De muziek zelf wel en wat Luke Vibert "draait" kan me wel boeien ook. Z'n eigen muziek vaak ook wel. Die set die hij deed op zo'n 030303 avond ken ik wel trouwens.

Aah okay, zoiets zal het wel geweest zijn. DJ's op zich boeien me over het algemeen ook niet zo. De muziek zelf wel en wat Luke Vibert "draait" kan me wel boeien ook. Z'n eigen muziek vaak ook wel. Die set die hij deed op zo'n 030303 avond ken ik wel trouwens.

volgens mij nog steeds op hun website te downloaden ...
hunsharen m,eerdere avonden / acts / djs op hun website [ok tog ]
betere reclame van je feestje kanje niet hebben

anders freeky vragen ...

Das toch gewoon een DJ set met mp3'tjes op de laptop, tenminste toen ik hem hoorde stond er ook live bij en draaide die allemaal nummers die niet van hem waren (mr.fingers etc.)

Das toch gewoon een DJ set met mp3'tjes op de laptop, tenminste toen ik hem hoorde stond er ook live bij en draaide die allemaal nummers die niet van hem waren (mr.fingers etc.)

Dat is meestal het geval met DJ's, maar hij produceert zelf ook veel. Soms middelmatig, soms erg goed.

Back