Dirk Verbeuren

8108139_Depths

3v1L >:)
Nee, het is geen toetsenist...
Een drummer.
Ik luisterde zojuist naar 'Figure Number Five' van Soilwork (een paar jaar geleden ook live gezien). Fck, wat is die gozer goed. De vaste drummer van het franse Scarve, drummer voor Soilwork op het album 'Figure Number Five'...
Jullie meningen?

Mijn mening: hoort niet op SYNTHforum.

;)

:D Je vroeg om meningen..

heeft ie ook een electronisch/synthesizer drumstel??, zoniet , dan ben ik het met zoidsity eens.
niet mijn muziek, klinkt wel strak en snel

Laatst gewijzigd:
Tsja tsja tsja...

Is dit nou echt zo bijzonder? Ik bedoel, ik vind 'm voor een metaldrummer best melodieus drummen (in plaats van alleen maar hard-en-recht-vooruit), maar wat hoor je hier dan aan de drums dat je niet bij genregenoten hoort? Of bij de eerste de beste mathcore-band?

Overigens blijf ik dat toch irritant vinden bij dit soort metal: die allesverzengende serieusheid en agressiviteit - en dat de drummer per se overal zo'n tuffende bulldozer onder moet leggen (i.e., die constante dubbele bassdrum, op verschillende snelheden). Maar dat terzijde. ;)

De beste komt natuurlijk gewoon uit Etten-Leur.

LeBonTon, ik wilde het net replyen!

Doe mij maar Textures, hard, innovatief én onafhankelijk drummen... Heerlijk!
Soilwork, deed me veel vóór Figure Number Five... Natural Born Chaos, A Predator's Portrait, ...
Beetje zoals Killswitch Engage, daar gaat het bij de laatste albums ook telkens bergaf..

Ja ik ben dr echt helemaal uit...die metal shit....Stef ken ik nog uit de tijd dat ik met zijn neefje in een hardcore-metal band zat. Man ik ga mijn gitaar eens aansluiten...

Tjah... toch snap ik dingen niet. Vooral wat dit hier doet. Ben ook nie vies van 'n beetje metal, ben meer van de punk enzo.. maar toch... SYNTHforum! Geen holbewoners forum. Mannen met veel haar die hun stembanden effe door je PA proberen te persen d.m.v. 'n houthakselaar...

En xbox vriendjes zoeken mag niet...

Zowel Textures als Soilwork maken veel gebruik van synths bij hun nummers.
En niet enkel in de studio... :Z

Verder is het forum 'Algemene Discussie (overig)' de plaats bij uitstek om het over alles behalve synths te hebben.

Textures is vet ja - en heeft een Andromeda on stage, dus als je het daar al niet meer over mag hebben... :D

Back