Responstijd server

Onderhoudsmelding

Onderhoudsmelding

ik krijg als ik www.synthforum.nl bezoek dit bericht :

Vanwege onderhoud zijn we op dit moment niet bereikbaar. Probeer het later nog eens!

maar via google cache ben ik toch op synthforum gekomen dus even checken of ik een bericht kan plaatsen

En ik kan dus gewoon een bericht plaatsen

als ik www.synthforum.nl/forums bezoek kan ik ook gewoon op het forum komen maar krijg dus alleen het bericht (Vanwege onderhoud zijn we op dit moment niet bereikbaar. Probeer het later nog eens!) als ik op synthforum.nl kom.

Het is gemeld aan de admin, vermoedelijk nog tijdelijke omleiding die nog even "uitgezet" moet worden. Wordt snel verholpen.

(Er heeft vanavond weer onderhoud plaatsgevonden.)

prutserss:duivels:
yoke loveyalll....daar moetje niet te diep op ingaan / blij meezijn
:D

'we'... de Synthforum Commune, of de Synthforumfamilie.

ik niet eigenlijk... zou dat komen omdat ik meteen met kabel ben begonnen? :D
maar ik had het internerd dan ook vrij laat... eind '99

Waarschijnlijk wel, ze zouden er eigenlijk net zon berichtjje als op andere sites bij moeten zetten, Sorry voor het oponthoudt... anders maakt u even een stukje muziek terwijl u wacht. :biertje:

De precieze reden is lastig te achterhalen, maar het lijkt opgelost te zijn door een combinatie van het opnieuw aanmaken van alle indexen per tabel en het verkorten van de TTL per request in Apache.

(..en voor de mensen die daar weer geen chocola van kunnen bakken, da's helemaal niet erg.. we zitten hier op het Synthforum en niet op webhostingtalk.nl ;) )

Overigens...de chat is sinds gister al brak.
Het automatische verversen doet het niet meer.
Copiniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!!!!!!

Ha heren enthousiaste chatters :) Om de drukte op de webserver onder controle te houden, hebben we tijdelijk het automatisch verversen van de chatregels uitgezet. In de komende tijd (precieze dag kan ik je nog niet melden) plan ik een upgrade van de chatapplicatie in waarmee we het iets nauwkeuriger kunnen tunen :)

Back