De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tuurlijk, iedereen kan een forum beginnen, en dan? Dan komen er 3 nieuwe users die misschien 1 of 2x wat zeggen en dat is het dan. Volstrekt zinloos en overbodig dus.

Ben het trouwens volstrekt met je eens wat die emo-uitbarsting betreft, dat heb ik ook veel liever dan die vreselijke nepperige zogenaamde correcte communicatie vormen wat sommige bepaalde lieden plachten te gebruiken. Eerlijk duurt het langst en is dus ook het duurzaamst.

Laatst gewijzigd:
Ik ken geen bal over forums en weet dus niet wat wel en niet mogelijk is op technisch vlak.

Maar kan je niet per lid laten kiezen of ze al dan niet software threads te zien krijgen op het forum? Dat als je dan op "berichten van vandaag" klikt, je alleen de hardware threads krijgt en MP en niet de rest? Ik zeg zo maar wat.

Voor mij hoeft het echt niet maar zo geef je sommigen gewoon minder kans dat ze op hun analoge pikkie worden getrapt door een virtuele oscilator

Mja nee dat is lastig en ook niet de issue eigenlijk, te kennen is gegeven dat er spake is van onderbezetting onder het mod team, daar moet dus wat aan gebeuren. :)

Dus, als 'wij' nu een lijst leveren met vrijwilligers, dan kunnen 'zij' bepalen wie er geschikt is, iedereen blij toch? :okdan:

Ik ken geen bal over forums en weet dus niet wat wel en niet mogelijk is op technisch vlak.

Maar kan je niet per lid laten kiezen of ze al dan niet software threads te zien krijgen op het forum? Dat als je dan op "berichten van vandaag" klikt, je alleen de hardware threads krijgt en MP en niet de rest? Ik zeg zo maar wat.
ah nee joh kom op :D ...een forum is net als een krant; als de sportpagina je geen reet kan interesseren dan ga je toch lekker door naar het showbizz news of de puzzle page...

maar als dat voor bepaalde mensen nog niet werkt dan moeten ze zelf maar wat verzinnen qua eigen stek...

ah nee joh kom op :D ...t'iz net als met een krant, als de sportpagina je geen reet kan interesseren dan ga je lekker door naar het showbizz news...

dat vind ik dus ook!

maar anderen zien dat echt niet zo en ergeren zich blijkbaar blauw aan de sportpagina hier.

Dank 6, voor de stats!

Van mij mag fuse ook mod worden dus, +1 voor fuse, maar, wil hij dat wel?

'Wie kiest wie uit' is hier zeker wel een meewegende factor idd, maar met de landelijke verkiezingen is dat weer niet zo, dus eigenlijk zou er na de voordracht nog een anonieme stemming moeten komen.. daar moet even een scriptje voor komen denk ik.. :D

Verder vind ik dat mensen ook zichzelf moeten kunnen voordragen, maw, op zichzelf stemmen mag! De steun daarvoor volgt dan vanzelf, of juist niet..

Wie o wie .. :W

Ik weet het niet hoor, maar we zijn nu 70 posts verder in deze draad
en ik heb nog niemand zien staan springen om nou het mod-team hier te gaan ondersteunen.

Probeer nou eens eerst mensen te vinden die het evt. zouden willen doen.
In plaats van iedereen maar aan te dragen zonder het de persoon zelf te vragen.

Ik denk dat je in je handen mag klappen als je 3 mensen kan vinden die het ook
daadwerkelijk serieus willen en er de tijd en zin voor hebben.

en nog steeds geen mod-posts in deze draad?!? :P

Probeer nou eens eerst mensen te vinden die het evt. zouden willen doen.
In plaats van iedereen maar aan te dragen zonder het de persoon zelf te vragen.
kijk nog eens goed naar wat je hier zegt... klinkt het logisch? 8o)

enne... aandragen kan JUIST bijdragen tot het eventueel vormen van een postief besluit door een potentiele voorgestelde mod...

Ik denk dat je in je handen mag klappen als je 3 mensen kan vinden die het ook
daadwerkelijk serieus willen en er de tijd en zin voor hebben.
wie weet... maar iig probeerd demian iets op gang te brengen, zelfs al zou het indirect zijn...

Laatst gewijzigd:
Na een nachtje slapen kom ik tot maar liefst 3 kandidaten :mexico:

Cheimoon
Synthnl
Bartology

(in willekeurige volgorde)

en nog steeds geen mod-posts in deze draad?!? :P

Haha... ik volg het verhaal al een paar uurtjes, hoor. :)

Kijk, het volgende is het geval:
Vind ik niet zo frappant, er was helemaal geen vraag naar vanuit de moderatoren. Of heb ik iets gemist?

Klopt. Er is vanuit het moderator-team nooit een verzoek voor nieuwe mods uitgegaan. (Enkel deze reactie van copini.) Het is een fabeltje dat het team actief op zoek zou zijn. Dat neemt echter niet weg dat er geen ruimte zou zijn voor een nieuwe moderator. Maar meer is het niet.

En wat betreft andere forums zoeken/oprichten etc, kan ik namens het mod/admin-team het volgende zeggen:

Het Synthforum is opgericht met als enig doel de uitwisseling van informatie (in de nederlandse taal) over synthesizers te faciliteren. Dat is altijd de grondgedachte achter dit forum. Dat er ook ruimte is voor feedback en wat andere minder gerelateerde zaken, zien we als (niet noodzakelijk) extraatje. Als een lid zich daar niet in kan vinden, dan is hij of zij vrij om een ander forum te zoeken cq. zelf op te richten. Dat betekent niet dat er geen inspraak mogelijk is: suggesties van leden worden allemaal gewogen, en als het maar even kan, meegenomen in de besluitvorming.

En voor een ieder die zich serieus geroepen voelt: we zien eventuele berichten van geinteresseerden, met belangstelling tegemoet.

Dat er ook ruimte is voor feedback en wat andere minder gerelateerde zaken, zien we als (niet noodzakelijk) extraatje.
1 minuut geleden verwijder je nog een topic van mij in het feedback gedeelte over een moderator actie, blijkbaar is de ruimte toch kleiner dan je hier doet voorstellen. :)

Ok. Krijg ik trouwens nog antwoord op mijn pb van ruim 2 weken geleden ?

Wanneer is de SF-meeting ook alweer? De leden die komen opdraven zouden daar hun stem kunnen uitbrengen op eventuele kandidaten. Geen kandidaten? Ook goed, blijft het huidige modteam zoals het is.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back