Hang hier effe rond, dan merk je dat er weinig dingen genoeg nut hebben om normaal op te antwoorden.
Of beter nog, kom hier heen:
https://www.synthforum.nl/forums/showthread.php?t=110746

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hang hier effe rond, dan merk je dat er weinig dingen genoeg nut hebben om normaal op te antwoorden.

hij zegt toch ook niet dat dat niet voor hem geldt?
wat zit je nou te rellen man!!?![]()
nee maar dat ging over het aantal posts van VCOVCA.... ik bedoelde enkelt het rel gedeelte....sjit weer een rel...het lijkt hier wel Pretpark Rellendoorn...
Bericht door een moderator:
Géén oude koeien, niet uit de sloot, niet in de wei... Dank!

Nah... da was 'n niet zo slimme uitspatting van me.
De meeste dingen die ik uitkraam mogen misschien nie echt zinnig zijn, maar ik gooi nie me olie! Maar als ik iemand 'n goeie tip kan geven probeer ik het ook! lol
En volges mij relt Dennis nie... is lollig bedoeld.

Ik wil jou eigenlijk wel voordragen Hans als mod. Lijkt me uitermate geschikt. Je bent die schrijver van 1 van de weinige (zoniet het 1e) Nederlandse synthesizerboek. Heb hem nog steeds in de kast staan en kijk er met tijd en wijlen in. Jij hebt daarmee wel genoeg harten gestolen lijkt me, maarja jij zal je tijd nuttiger willen besteden.
Er is geen relatie tussen het schrijven van een boek (waarbij het me steeds verbaast dat een boekje uit 1983(!) binnen deze community nog altijd actueel schijnt te zijn) en moderator zijn. Daarbij ben ik ook niet gevraagd, dus past beleefde stilte van mijn kant.Dat boek deed 't 'm ook bij mij, in combinatie met de 'Synthesizer Greatest' -cd's, echt!![]()

Helaas, ik heb een (inval)gig...
OK, dan excuus voor mijn post..Wat TF is dan het nut van deze draad?!?
![]()

Ja sjit wat moeten we dan met die ouwe koeien?
Overigens - ik ben denk ik veel te serieus met synthesizers om de prietpraat die je hier veel ziet lijdzaam langs me heen te laten gaan.![]()
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat je het mis kunt hebben?Kan t mis hebben,.. (hoogst onwaarschijnlijk,. en als dat al zo is wil ik t ook echt niet weten natuurlijk) maar volgens mij ben je niet alleen met synths veel te serieus,..
nee, ik ben over weinig dingen serieus. Alleen over dingen waarvan ik vind dat ze er toe doen.

Er is geen relatie tussen het schrijven van een boek (waarbij het me steeds verbaast dat een boekje uit 1983(!) binnen deze community nog altijd actueel schijnt te zijn) en moderator zijn. Daarbij ben ik ook niet gevraagd, dus past beleefde stilte van mijn kant.
Overigens - ik ben denk ik veel te serieus met synthesizers om de prietpraat die je hier veel ziet lijdzaam langs me heen te laten gaan.![]()

)
idd...Dus er zijn maar weinig dingen die je ertoe vindt doen?![]()
Geen dank!! Het veroorzaken van verslavingen was ook precies mijn bedoeling!!Dat gekke roze boekje van jou, dat is mijn allereerste informatiebron geweest over synthesizers. Waarschijnlijk was ik toen ook iets van 13 jaar toen ik dat voor 't eerst las.
Het horen van de Synthesizer Greatest cd in combinatie met jouw boek is het begin geweest van mijn uiteindelijke synthverslaving. Waarvoor dus dank!

Volgens mij kwamen de eerste CD's uit in 1982 - ik kocht de eerste speler (een Akai CD01, weergaloos ding) eind 1983 voor de toen astronomische somma van fl. 1.125,-- Cassettebandjes waren in die tijd idd nog helemaal hot...Haha, ik zeg cd, maar toen was 't zelfs nog een gekocht cassettebandje!![]()

Volgens mij kwamen de eerste CD's uit in 1982 - ik kocht de eerste speler (een Akai CD01, weergaloos ding) eind 1983 voor de toen astronomische somma van fl. 1.125,--

of was het misschien Sjaan Michiel Jarretel of Vergeelis?waarschijnlijk dan toch de synthpop van de jaren 80 waar ik nu zo'n sch**thekel aan heb.![]()