De 'grote moderator voordraag thread'

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
hij zegt toch ook niet dat dat niet voor hem geldt?
wat zit je nou te rellen man!!? :frons:

:dubbel: nee maar dat ging over het aantal posts van VCOVCA.... ik bedoelde enkelt het rel gedeelte....sjit weer een rel...het lijkt hier wel Pretpark Rellendoorn...8o)

Bericht door een moderator:
Géén oude koeien, niet uit de sloot, niet in de wei... Dank!

Ja sjit wat moeten we dan met die ouwe koeien? De beerput dempen? Maar die zit al vol met beren........beter 1 ouwe koe in de sloot dan 10 in een post?
of ouwe koeien vangen veel wind?
Waar twee jonge koeien vechten om een rel relt de ouwe ermee door?

:confused:

8o)

Nah... da was 'n niet zo slimme uitspatting van me.

De meeste dingen die ik uitkraam mogen misschien nie echt zinnig zijn, maar ik gooi nie me olie! Maar als ik iemand 'n goeie tip kan geven probeer ik het ook! lol

En volges mij relt Dennis nie... is lollig bedoeld.

Precies......:yamaha::kroon:8o)

Ik wil jou eigenlijk wel voordragen Hans als mod. Lijkt me uitermate geschikt. Je bent die schrijver van 1 van de weinige (zoniet het 1e) Nederlandse synthesizerboek. Heb hem nog steeds in de kast staan en kijk er met tijd en wijlen in. Jij hebt daarmee wel genoeg harten gestolen lijkt me, maarja jij zal je tijd nuttiger willen besteden.

Dat boek deed 't 'm ook bij mij, in combinatie met de 'Synthesizer Greatest' -cd's, echt! :verkoght:
Er is geen relatie tussen het schrijven van een boek (waarbij het me steeds verbaast dat een boekje uit 1983(!) binnen deze community nog altijd actueel schijnt te zijn) en moderator zijn. Daarbij ben ik ook niet gevraagd, dus past beleefde stilte van mijn kant.
Overigens - ik ben denk ik veel te serieus met synthesizers om de prietpraat die je hier veel ziet lijdzaam langs me heen te laten gaan.:duivels:;)

OK, dan excuus voor mijn post.. :o: Wat TF is dan het nut van deze draad?!? :erm:

Het nut van de thread,. Mwuhahahahaaaaaa,.. :dubbel::dubbel::stupid

Ja sjit wat moeten we dan met die ouwe koeien?

Als koeien in de sloot thuishoorden waren ze wel groen en glibberig met flippers!!
En ook al zijn ze oud,. da's nog geen reden om ze te laten verzinken in een blubberige stinksloot. De jeugd van tegenwoordig heeft gewoon onvoldoende respect voor zaken op leeftijd!

Overigens - ik ben denk ik veel te serieus met synthesizers om de prietpraat die je hier veel ziet lijdzaam langs me heen te laten gaan.:duivels:;)

Kan t mis hebben,.. (hoogst onwaarschijnlijk,. en als dat al zo is wil ik t ook echt niet weten natuurlijk) maar volgens mij ben je niet alleen met synths veel te serieus,..

Kan t mis hebben,.. (hoogst onwaarschijnlijk,. en als dat al zo is wil ik t ook echt niet weten natuurlijk) maar volgens mij ben je niet alleen met synths veel te serieus,..
Het is hoogst onwaarschijnlijk dat je het mis kunt hebben?
En als dat zo is wil je het niet weten?
Hoogst verwarrend.

Nou ja, je wilt het niet weten, dus ben ik maar eigenwijs - nee, ik ben over weinig dingen serieus. Alleen over dingen waarvan ik vind dat ze er toe doen.

Er is geen relatie tussen het schrijven van een boek (waarbij het me steeds verbaast dat een boekje uit 1983(!) binnen deze community nog altijd actueel schijnt te zijn) en moderator zijn. Daarbij ben ik ook niet gevraagd, dus past beleefde stilte van mijn kant.

Erm, zo bedoel ik hem ook niet..

Dat gekke roze boekje van jou, dat is mijn allereerste informatiebron geweest over synthesizers. Waarschijnlijk was ik toen ook iets van 13 jaar toen ik dat voor 't eerst las.
Het horen van de Synthesizer Greatest cd in combinatie met jouw boek is het begin geweest van mijn uiteindelijke synthverslaving. Waarvoor dus dank! :verkoght:

Ik heb dat boekje zelf nooit in mijn bezit gehad, maar heb het toch minstens 5x geleend in de bibliotheek waar ik het ontdekt had in ons dorp waar ik toen woonde. (En natuurlijk iedere keer veels te laat weer terug gebracht, heb zelfs overwogen om het boekje helemaal niet meer terug te brengen.. :D )

Maar wees nu maar gewoon vereerd dat jouw boekje zo gewaardeerd wordt! :okdan:

Verder is deze thread een schaap in wolfskleren natuurlijk zoals wel vaker bij mij, hij was stiekum grappig bedoeld, maar je weet nooit natuurlijk wat er uit komt. Leer mij kennen.. :D

Grz,
:-D-

Dat gekke roze boekje van jou, dat is mijn allereerste informatiebron geweest over synthesizers. Waarschijnlijk was ik toen ook iets van 13 jaar toen ik dat voor 't eerst las.
Het horen van de Synthesizer Greatest cd in combinatie met jouw boek is het begin geweest van mijn uiteindelijke synthverslaving. Waarvoor dus dank!
Geen dank!! Het veroorzaken van verslavingen was ook precies mijn bedoeling!! ;)

Haha, ik zeg cd, maar toen was 't zelfs nog een gekocht cassettebandje! :D

Hehe, maar ik kan me nog herinneren dat je synths indeelde in aantal oscillatoren per stem en ik aan de hand daarvan zat te bedenken welke synts voor mij daarom afvielen en welke wel interessant moesten zijn om te hebben... Als 13 jarige met 1 gulden zakgeld in de week.. :D

Haha, ik zeg cd, maar toen was 't zelfs nog een gekocht cassettebandje! :D
Volgens mij kwamen de eerste CD's uit in 1982 - ik kocht de eerste speler (een Akai CD01, weergaloos ding) eind 1983 voor de toen astronomische somma van fl. 1.125,-- Cassettebandjes waren in die tijd idd nog helemaal hot...:D

Dus Hans is eigenlijk 'n beetje onze vader al dan niet 'n groot man voor ons synth liefhebbers!

Volgens mij kwamen de eerste CD's uit in 1982 - ik kocht de eerste speler (een Akai CD01, weergaloos ding) eind 1983 voor de toen astronomische somma van fl. 1.125,--

Ja, da's lang geleden. Ik stond als 10-jarig joch in 1982 op de Firato naar deze te luisteren. Ik had toen geen idee wat het precies was, maar wel dat het schitterend klonk, in vergelijking met wat ik tot dan toe kende dan, hè...

CD100.jpg

...
In 1986 of '87 kocht ik zelf mijn eerste CD-speler, voor het voor mij toen best forse bedrag van fl. 269,--:

tn_CD207.jpg

Maar goed, tot zover mijn geheel offtopic bijdrage... Want die Synthesizer Greatest heb ik er nooit op gedraaid. Wel Yaaaaah van D-Shake...

:D

gelukkig ben ik pas in de 21e eeuw muziek gaan maken zeg

Maar de 20e eeuw funked en rockt! :okdan:

(behalve Synthesizer Greatest misschien dan.. ;) )

Ik kom er net achter dat ik gruwelijk in de war ben wat die Synthesizer Greatest betreft, want die plaat/cd/bandje kwam pas in '89 uit en niet in '83 zoals ik even veronderstelde dus kan ik nu gerust zijn met de gedachte dat die plaat me dus niet op 't synthspoor geeft gezet.

Hehe, pfoe.. Gelukkig maar.. Geen idee welke muziek 't dan wel moet zijn geweest, waarschijnlijk dan toch de synthpop van de jaren 80 waar ik nu zo'n sch**thekel aan heb. :D

't is dan niet anders, helaas..

-edit-

grrr, dit kan ik niet uitstaan, d'r was wel degelijk een cassettebandje wat ik had maar dan met originele soundtracks van films en series uit die tijd en geen covers zoals op SG, maar hoe 't heette...??

Niet belangrijk verder, maar wel, leuk bandje!

Laatst gewijzigd:
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back