Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Toen den dildoosch nog van handgesneeden hout waren vervaardigd.
nog vroeger , bij den grieken, vermaakte de vrouwen zich met ledergevormde. de mannen vermaakten zich onderelkaar.
johjoh, dat woare mich noch uns tieje

vroeger had ik alleen een ms20 om mee te freaken

als nu wordt opgevolgd door een nieuwe nu spreek je toch van vroeger.
straks , zijn alle nu's die nog op je liggen te wachten.
wordt je ouder , heb je meer vroeger en minder straks, dat verschuift totdat nu ...
straks , wacht maar af, dan zou je willen dat je nu wat meer had geleerd van vroeger, ten voordelen van de keuzes die je nu maakt , met de verwachting dat ze nu en straks beter voor je zullen zijn.
zo, effen lekker zeuren bij 32 graden heerlijk, wat een warmbadgevoel nu

Maar als je altijd verwacht dat je keuzes straks beter voor je zullen zijn dan leef je of in het verleden of in de toekomst en ben je niet aanwezig in dit moment.

inderdaad, het "onderweg naar morgen" fenomeen. zeer populair in oa de vs alsook in dit kikkerlandje.
waakt hiervoor. velen hebben hiermee , vroeger , hun leven verkloot, velen zullen in de toekomst hun nu hiermee onvoldoende prettig ervaren

enige rode draad in het leven echter is niet onhandig

na de ms20 kwam vroeger het system100 in mijn leven

yep

en toen kwam gisteren de jupiter8

EƩn ding is in ieder geval zeker: morgen is vandaag gisteren.
en tevens ook: vandaag is morgen van gisteren
inderdaad, het "onderweg naar morgen" fenomeen. zeer populair in oa de vs alsook in dit kikkerlandje.
waakt hiervoor.
inderdraad... ook wel het "Obama Hope effect"... Hoop is inhoudelijk lucht, leeg, nix, nop...
dus het maakt ook verder weinig uit of ie nu wel of niet in pandora's box zat...

Laatst gewijzigd:
vroeger vind ik wel okƩ, maar niet alles van vroeger. Je hebt van die winkeltjes waar ze vergeelde jaren 70 prullaria verkopen. Mensen die dat kopen vind ik maar rare lui. Komen ze thuis met een 'vintage' oranje beschuitblik met roestplekken en dat soort idioterie. Nostalgie mag van mij, maar kies dan tenminste met goed smaak: dus een minimoog wel, boerenbond bordjes: nee. :smeris:

nou ja... een minimoog met roestplekken is nutuulk veel erger (dure roest)
maar die boerenbont rommel roest dan weer niet, dat scheelt... :D

Boerenbont-roomstel.jpg

Ach ja, eind jaren tachtig had elke zichzelf respecterende dertiger een jukebox in zijn huis staan en waren de sportwagens en muziek uit de zestiger jaren het 'vintage' van toen.

Rond 2000 was iedereen into seventies retro shizzle, en nu, tegen het einde van het eerste nieuwe decennium grijpen dertigers/veertigers terug op hun jeugd door te luisteren naar geremixtee eighties crap en collectable transformers en starwarstroep te kopen. Alles wat men in zijn of haar jeugd niet kon betalen en nu wel is vet en vintage natuurlijk en dus collectable. In 2020 zullen de Forze DJ team shirtjes wel kapitalen waard zijn geworden en in 2030 droomt men weg bij die "gouwe ouwe" van Thijs en Ferry en David Guetta ofzo. Weet ik veel.

klopt wel zo ongeveer, elke 25 jaar zo'n beetje... maar dat zijn allemaal dingen...

misschien dat men in 2030 terug kijkt en zegt "verrek ja, toen waren er nog bijen...! en weet je nog dat je zonder iris scan een deur van een rijksgebouw binnen kon en je nog zonder chip in je donder overal kon rondlopen!?"

tsja, DAN kan je pas met recht zeggen "vroeger was beter!"

Ach ja, eind jaren tachtig had elke zichzelf respecterende dertiger een jukebox in zijn huis staan en waren de sportwagens en muziek uit de zestiger jaren het 'vintage' van toen.

Die dingen zijn natuurlijk nog steeds cool. Er worden weer shitloads aan 45 toeren singles geperst in de rock/alternative scene, spul als de White Stripes en zo.

Ah, vroeger, toen emails nog geschreven werden met ganzenveer en correcte Nederlandsche spelling.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back