Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ja nou, ik heb mijn kabel er uit gedaan, heb nog wel een plasma hier staan, en daar kijk ik idd max 1x in de week een film op, en dan meestal een of andere klassieker of een aflevering van een of andere serie, meestal niet het nieuwste zeg maar.
Ik denk zelfs dat de nieuwste film die ik gezien heb misschien wel 4 jaar oud is.

hmm daar zit wat in, ik heb ook allang mijn hyves en facebook eruit gegooid wat dat betreft...
en die TV, tja kan natuurlijk mn digitenne opzeggen...
dan ben je tenminste verplicht iets leukers te gaan doen :)

Idd, ik kijk alleen nog maar leuke dingen, het is echt veel relaxter zo in huis en ik hou meer tijd over voor andere dingen en ik heb nou ook niet echt het gevoel dat ik wat mis, behalve dan als er een een of andere ramp live wordt verslagen, maar daar kan ik goed mee leven.

In het begin is het misschien even wennen, maar dat hangt er ook vanaf hoe veslaafd je bent aan het tv kijken, ik was het gebler en het domme gelul op de tv op een gegeven moment zo zat dat het een verademing was om van de kabel af te zijn.

Maar er zijn ook mensen die niet kunnen snappen dat ik geen tv meer kijk zoals zij doen, maar anders om, ik snap hen ook niet. :D

Oja, ik kijk soms wel 'andere tijden', maar enkel dus via xbox op uitzendinggemist, reclamevrij en archief gaat terug tot het begin.

geen TV (hoeven) kijken = vrijheid... absoluut...

TV is als een tredmolen, hap slik weg en alweer honger naar iets dat je niet nodig hebt... een collectieve hypnose box waar iedereen op hetzelfde moment een bepaalde vibe voor de kiezen krijgt en vervolgens geamplified wordt in de ganse realiteit... raar eigenlijk hoe de kijkdoos zo fokking is ingeburgert... en idd, er zit een knop op :D

take your freedom back, think outside the box where reality is! :mega:

het niet meer hebben van die domme social media (veel media, weinig social) is ook al een verademing kan ik je zeggen..
hmm misschien kan ik dat nog verder doorvoeren :)

tv is opium voor het volk

maar handig wel als je even de kinderen wilt "parkeren" , of je hersens wilt ontlasten van iets van waarde.
draadstaal/ koefnoen / wat dom zappen ( totdat ik weet waar het over gaat en dan weer verder ) , allemaal bekend alhier. inderdaad vaker voorgenomen het ding er geheel uit te gooien, anderzijds ook wel eens het idee om het zenderaanbod, inclusief movieboxtorrent zo uitgebreid te maken dat het wel selectief kijken Moet worden. misschien toch eens die draaibare satellietschotel met xxx elementen aanschaffen

nou ja die digitenne is 8,50 per maand, dus ja voor de kosten zal het niet zijn

Maar was JIF ook beter dan CIF? :W

Vroeger, toen telefonie nog analoog was.. EN HET ALTIJD DEED!!

Vroeger, toen zwarte piet nog niks met racisme te maken had maar gewoon 'n dude was die zwart was van het roet van de schoorsteen..

Vroeger, toen zwarte piet nog niks met racisme te maken had
heeft het toch ook niet? ze zijn gewoon toevallig wat minder bleek dan de baardaa... erm mans... en klauteren lekker flexible over de daken in tegenstelling tot klaas die er een paard voor misbruikt... echt waar hoor... maar ja, de ketsman doet het weer met elfjes en rennende beesten dus... ach jaaaa...
Vroeger, toen je de melk nog moest openknippen en de kaas nog niet moest openknippen.
toen de melk nog in flessen zat en ze werden opgehaald om bij de fabriek weer te worden gewassen, da's pas vroeger!

toen de melk nog in flessen zat en ze werden opgehaald om bij de fabriek weer te worden gewassen, da's pas vroeger!

Vroeger, toen vroeger nog later was.

Vroeger, toen de koeien nog met de -sch uitgang en dubbele oo spraken.

Vroeger, toen de synths nog houten zijkantjes hadden.

haha, nou, heel toevallig is deze service bij ons nog actueel en we maken er dus ook wekelijks gebruik van.

http://www.degroteverleiding.nl/

zuivel.jpg

af en toe lekker dom tv zappen is heerlijk
maar dat de gemiddelde nl-er meer dan 3 uur per dag tv kijkt is wel schrikbarend
ken je veel beter een gitaar kopen en wat pingelen
that reminds me...
ik wil er nog wel een gitaar bij
hmm, dank sf :) voor dit fijne inzicht, wat zou ik toch zonder dit forum moeten?
da had je vroegah niet he

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back