Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Natuurlijk, zie mijn post, nogmaals, de eerste ervaringen blijven in je hoofd in de tijd dat je écht de wereld om jezelf leert kennen, dus niet aan de hand van de familie-opvoeding maar je tijd van ontdekking.ik vraag me af of over 20 jaar mensen met weemoed terugkijken naar het fantastische begin van de 21e eeuw![]()

zeer waarschijnlijk wel, en ze zullen hun kinderen proberen de plaatjes van justin bieber en lady kakka te "verkopen" als "echte " muziekik vraag me af of over 20 jaar mensen met weemoed terugkijken naar het fantastische begin van de 21e eeuw![]()

is er tegenwoordig nog iets dusdanig kwalitatiefs op TV waardoor het stil is in de straat?
dacht het niet

iets met peren en zaden en dan op een monitor wellicht?heb je helemaal geen tv of kijk je geen tv?
hoe kijk je films dan?

en hoefde je bijv, als je geen lid was van de tent en je een paar platen MDF op maat wilde hebben, NIET voor elke zaagsnede 50 cent te betalenVroeger.. waren bouwmarkten veel relaxter.