Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik ook niet... maar ik hou ook niet van glas...

Zeker, maar die lust ik ook niet...

sigaretten.jpg

En blikjes bier en cola zijn wel lekker, komt door die giftige zooi die ze aan de binnenkant spuiten (zit ook op PET flessen)

kijkt aan, decoratie dat geconsumeerd kon worden op elke gemiddelde tafel op een bruilof in de 70's en begin jaren 80 :L
ik zag gisteren flodder 1 nog en die begon meteen al met een gemeentehuis scene waar 3 mensen lekker zaten te roken (toen was het nog allemaal normaal)
en begin jaren 90 'kwamen we er samen wel uit', dat was nog net voor de 2-deling van een treincoupe met zo'n gezellig bruin plastic schotje er tussen...

en bier zuipen uit blik is idd niet lekker... maar dat ligt ook deels aan het feit dat ik bier sowieso na een paar glazen al zat ben... :mega:

Hee dat zijn chocoladesigaretten hè! Maar idd bij mijn oma etc stond idd een glas kankerstokjes standaard op tafel. Samen met augurken met plak cervelaatworst eromheen. Dat waren nog eens snacks, toch wat echter dan joppiesauschips hoewel die ook best lekker is maar wtf is joppie?

die giftige zooi die ze aan de binnenkant spuiten (zit ook op PET flessen)
en het suikergehalte of erger nog; aspartaam in de light en max varianten...
fuck kristal suiker en zuip de koffie zonder (en helemaal zonder de zoetjes)...
Hee dat zijn chocoladesigaretten hè!
aha, een strikplaatje :koffie: maar vanwaar dan toch?
wtf is joppie?
Joppiesaus[1] is een koude, gelige saus. Het is een saus die verkrijgbaar is in diverse cafetaria’s in Nederland en België. De saus wordt meestal gegeten bij friet, diverse snacks en hamburgers. Hij werd ontwikkeld door de uitbater van een cafeteria te Glanerbrug in Twente.

Boeruh! :mexico:

had je niet beter het bier kunnen verpatsen voor nog meer kratjes en daarbij kennuh besparen op het water om de plee mee door te trekken... erm...

plee doortrekken... vroeger toen je nog tegen de gevel moest pissen en de politie nog op een varken rond ree en zelf tatutatu moest zeggen, toen waren de mannen nog van staal en de boten van hout, was sex nog vies en de lucht schoon was toen je je bier niet verpatste omdat je het liever koud had dan geen bier... laat ook maar eigenlijk...:D

Joppiesaus[1] is een koude, gelige saus. Het is een saus die verkrijgbaar is in diverse cafetaria’s in Nederland en België. De saus wordt meestal gegeten bij friet, diverse snacks en hamburgers. Hij werd ontwikkeld door de uitbater van een cafeteria te Glanerbrug in Twente.

Boeruh! :mexico:

Maar htf komen ze aan de naam Joppie. Dat is toch een k* naam man.....................

Edit: heette die uitbater Jop ofzo? En toen hij het had gemaakt riep hij: joepie. Die twee gecombineerd dan?

ik ben eigenlijk alweer vergeten hoe t vroeger was
hoe was t vroeger in deze draad eigenlijk.. ook beter?

Vroeger had je geen ontsporende en verwijtende/beledigende en vastlopende discussies over illegaal downloaden omdat internet nog niet bestond!
De geweldige tijd dat je een plaat van de bieb nog opnam op een cassettebandje! Ook kopiëren trouwens, net zo slecht, alleen een stuk lastiger massaal te delen.....

Vroeger was niemand verslaafd aan mobieltjes en/of social media...

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back