Vroeger..

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
de jeugd van vandaag boeit me totaal niet, er zitten vast wel goede exemplaren tussen die wel goed opgevoed zijn en niet de hele dag op scooters rondrijden en irritant doen op pleinen en in winkelcentra...
als je de gemiddelde 6 tot 16 jarigen vandaag ziet word de toekomst niet echt rooskleurig als die mensen de maatschappij in komen

Jij zou het best jeugdwerker kunnen worden, mooie kans om er wat aan te verbeteren.. ;)

das nu net het probleem van deze tijd he
lekker zeiken op anderen en vingerwijzen maar er zelf niks voor doen
neee, zo komen we er wel
en t dan gek vinden dat onze jeugd zo egocentrisch is hehe

das nu net het probleem van deze tijd he
lekker zeiken op anderen en vingerwijzen maar er zelf niks voor doen
neee, zo komen we er wel
en t dan gek vinden dat onze jeugd zo egocentrisch is hehe

wat verbeter jij dan allemaal?

mijn houding tegenover de wereld
en opeens zit er tussen die jeugd allerlei leergierig compassievol superpotentieel..
je hoeft ze alleen maar wat aan te moedigen
zolang wij maar blijven verkondigen hoe belangrijk onze mening is nemen zij dat over en worden er misshcien nog hardnekkiger in.
je kan de jeugd niks kwalijk nemen, maar ons wel
laat maar zien dat je mening niet zo enorm belagrijk is en geef daarmee t goede voorbeeld..
analoog digitaal, vroeger nu, mac pc, pvv sp.. t zijn allemaal maar meningen
ontspannen en knuffelen maar met zn allen

tja sommige mensen hebben dusdanige oogkleppen op dat ze inderdaad ook denken dat de maatschappij/jeugd/mensen van nu niet minder goed is als 25 jaar geleden

Jij zou het best jeugdwerker kunnen worden, mooie kans om er wat aan te verbeteren.. ;)

landre1.jpg

:D

ooh ik dacht toch echt dat deze thread "Vroeger" heette :)

Inderdaad, hij heet vroeger.

Maar jij maakt er een 'vroeger is alles beter en nu is alles kut', van en dat klopt niet.

Dat jij zo graag naar je pubertijd terugverlangt, naar dat gelukzalige onbevangen gevoel wat jij toen had wil niet zeggen dat alles vroeger beter was.

Over oogkleppen gesproken.. 8o)

Inderdaad, hij heet vroeger.

Maar jij maakt er een 'vroeger is alles beter van en nu is alles kut', en dat klopt niet.

Dat jij zo graag naar je pubertijd terugverlangt, naar dat gelukzalige onbevangen gevoel wat jij toen had wil niet zeggen dat alles vroeger beter was.

Over oogkleppen gesproken.. 8o)

niet alles is kut inderdaad

trouwens, ik heb NOOIT gezegd dat ALLES kut is nu... waar staat dat precies dan?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back