volgende dsf meeting

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Owww net als op een parenclub? En dan partnerruil met je synths doen enne...

... is er ook een dark room waar je lekker stiekum aan elkaars filterknopjes kan draaien???

...sorry...

-C-

Laat iemand de Neuron meenemen :luv:
Voor mij valt niks meer mee te nemen..... Ik heb alleen nog maar standaard meuk over :(

Owww ik had dus gewoon gelijk over die meeting???

rare wereld...

-C-
(verward)

En waar zou het deze keer worden georganiseerd? Na de vorige meeting werd Utrecht al eens genoemd als locatie, vind ik alvast prima hoor.

Origineel geplaatst door foxenberg
Ik heb niets interessants behalve mijn vriendin, maar die laat ik liever thuis, anders zit ze alleen maar in de darkroom aan andere filterknopjes te draaien dan de mijne... 8o)

Tis toch wel handig als je elkaar dus zo goed kent hehe. btw. neem je er echt niet mee??? :duivels:

Ik neem wel de MFBsynthfamilie mee :)

eventueel ook wel een jomox xbase ofzow :D

wat misschien nu al een suggestie is:

Laat aub de speakers thuis en sleep allemaal je eigen koptelefoon mee. Vorige meeting was het vooral Machinedrum wat je hoorde. Niet dat dat zo'n ramp is, maar ik heb even met een korg 707 gespeeld maar hoorde gewoon helemaal niets meer door de takkeherrie .

Neeh, niet strak! Monitoren, boxen, alles mee. Anders wordt het zo [size=0,5]stil en saai[/size] op zo'n dsf dag. Overigens zal, als iemand iets speciaals meeneemt. ;)

Tsja, m'n laptop is dood dus die kan dit jaar niet mee. (was van m'n baas trouwens)
Maar een K-station plus headphone moet nog wel lukken. Erg grappig om me te pielen. :)

Jammer hoor =(
Zit er straks eentje een Moog Voyager uit te proberen en kijken er 20 ademloos mee ipv meeluisteren.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back