van die muziek

JohnDoe24

Gedeactiveerd account
Iedereen kent wel een paar nr's waar je instant zin van krijgt om naar de stad te gaan en om je te misdragen, dronken worden etc je weet wel INSTANT PARTY muziek. Post ze hier, lijkt me leuk om te zien waar mensen los op gaan. Ik begin:

:) :) :)

Iedereen kent wel een paar nr's waar je instant zin van krijgt om naar de stad te gaan en om je te misdragen, dronken worden etc je weet wel INSTANT PARTY muziek.

Normaal gesproken reageer ik niet hierop, maar wat een bullshit dat party + dronken + misdragen aan elkaar gelinkt moet worden. Als er iets irritant is dan zijn het wel misdragende dronkelappen op party's.

je weet wel

Dus ik weet niet, nee

Normaal gesproken reageer ik niet hierop, maar wat een bullshit dat party + dronken + misdragen aan elkaar gelinkt moet worden. Als er iets irritant is dan zijn het wel misdragende dronkelappen op party's.

Eens.

ahahaha, je vat het echt totaal verkeerd op Niel, ik bedoel gewoon nr's waar je gewoon zin van krijgt om naar de stad te gaan. Daar komt bij dat ik al een half jaar GEHEEL onthouder ben, en daarvoor ookal niet zoveel dronk.

Laatst gewijzigd:
Back