De samenleving vandaag de dag?!?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

GuidoR

Turning knobs, heating pads
Vrijdag avond (7/3 21:30) kwam ik in mijn woonplaats aan na een lange dag werken.

op het moment dat ik vanuit het winkelcentrum het trappenhuis van mijn flat bereik komen er een stuk of 10 man het winkelcentrum inlopen.

Ik steek de sleutel in het slot en open de deur. Op het moment dat ik de deur wil sluiten komt 1 van die jongens zijn voet tussen de deur steken en de deur open te duwen.
Ik pik dat neit (deze jongen had niets te zoeken in mijn flat) dus duw met grof geweld de dear in het slot en steek mijn middelvinger op naar de jongen aan de andere kant van de deur.
Na dat moment brak de pleuris uit en begon de hele groep tegen de deuren naar eht trappen huis te schoppen. Ik ren naar boven mijn flat in en bel de politie. Later blijkt dat deze jongens de 1 van de deuren naar het trappenhuis kapot hadden geschopt.

waarom doen deze *ikels dat? alleen omdat ik mijn middelvinger opsteek?

STicKX loopt sindsdien standaard met "iets" ter verdediging rond :)

sorry voor dit niet synthgerelateerde bericht maar ik moest het ff kwijt :D

Last edited by a moderator:
Het is idd triest dat dit soort dingen op deze manier voorkomen.

gewoon triest!

of ze wilden heel graag muziek komen maken, maar eh.....
nah dat zal het niet zijn geweest? :)

heheheheheeh nee dat denk ik niet ;)

eerder mijn muziek spullen jatten denk, maar dat gaat niet door.

hopelijk heeft de gemeente/politie eindelijk door dat het zo echt niet langer kan.
tja, of ze willen de ruiten blijven vervangen... :D

ik snap het ook niet...het enige dat ik kan bedenken is dat ze zich helemaal de tering vervelen en dat niemand ze ooit heeft uitgelegd dat het niet normaal is om andermans spullen cq andere mensen te slopen.... alhoewel dat laatste weet iedereen wel maar het zal dit soort gasten gewoon een rotzorg zijn..... het meest trieste is nog wel dat ze in hun eentje en nuchter waarschijnlijk nog te verlegen zijn om de plaatselijke HEMA-cassiere aan te kijken....

Alsof met 'iets' rondlopen iets oplost. Tegenwoordig heb je voor dat je er erg in hebt al een vuist in je smoel om niets, of erger.

Inmiddels is het wel een diepgeworteld probleem geworden waar niemand echt een goed antwoord op heeft en ook niets tegen kan doen. (zelfs de wouten niet)

Origineel geplaatst door fuse
Alsof met 'iets' rondlopen iets oplost.

nope, totaal niet :) maar ik durf nu tenminste weer naar mijn eigen huis toe te lopen.

de wouten hebben de gasten overigens wel weg kunnen krijgen... voor die avond dan.

Stickx:

Stickx:

Ik begrijp je VOLLEDIG en vind niets triester dan de absolute zinloge agressie/geweld van dit soort triesterikken

hard straffen is het mandaat... boontje komt om z'n loontje, let maar op :duivels:

De laatste tijd betrap ik mezelf op nogal extreme idee-en als het gaat over de aanpak van criminaliteit.... dat wordt met name versterkt als je maandag na 't weekend de krant openslaat en weer het nieuws over de zoveelste vernielingen, berovingen, inbraken en vechtpartijen moet vernemen.

Origineel geplaatst door Bahamut
De laatste tijd betrap ik mezelf op nogal extreme idee-en als het gaat over de aanpak van criminaliteit.... dat wordt met name versterkt als je maandag na 't weekend de krant openslaat en weer het nieuws over de zoveelste vernielingen, berovingen, inbraken en vechtpartijen moet vernemen.

vergeet hierbij ff niet de fascinatie van de media met alles wat met criminaliteit en geweld te maken heeft.....en verder de globalisering van deze media....mijn opa verteld altijd dat het vroeger echt niet beter was, regelmatig knok-partijen en erger op de plaatselijke kermis, in de kroeg, na het voetballen etc... alleen wist je daar nix van als je 10km verderop woonde.....denk dat de media voor een belangrijk deel verantwoordelijk is voor het gevoel van onbehagen, bijna paniek, dat veel mensen tegenwoordig hebben..... waarmee ik natuurlijk al dit geweld niet probeer goed te praten, dat moge duidelijk zijn...

Olaf

Origineel geplaatst door olafmol
vergeet hierbij ff niet de fascinatie van de media met alles wat met criminaliteit en geweld te maken heeft.....en verder de globalisering van deze media....mijn opa verteld altijd dat het vroeger echt niet beter was, regelmatig knok-partijen en erger op de plaatselijke kermis, in de kroeg, na het voetballen etc... alleen wist je daar nix van als je 10km verderop woonde.....denk dat de media voor een belangrijk deel verantwoordelijk is voor het gevoel van onbehagen, bijna paniek, dat veel mensen tegenwoordig hebben..... waarmee ik natuurlijk al dit geweld niet probeer goed te praten, dat moge duidelijk zijn...

Olaf

"Bowling for Columbine" van Michael Moore gezien? daarin wordt precies dit ondermeer aangehaald voor het vuurwapen-geweld probleem in de VS.

Inderdaad

Inderdaad

Origineel geplaatst door olafmol

Olaf

Mooi verwoord olaf

Gabbers?????

Gabbers?????

hmmmm

"echte" gabbers is niets mis mee 6, als je het niet met me eens bent, kom is langs, praten we erover ;)

Origineel geplaatst door 6 trak
hardcore snuivende lamlul gabbers zijn ut! G&^$DVERD#%$MM@!!! hoe oud waren die k**smurfen?
dat soort dingen motten ze niet flikken met synthforummers... :frons:

ut waren geen gabbers...

t waren absoluut geen gabbers :)

Origineel geplaatst door oozi
"Bowling for Columbine" van Michael Moore gezien? daarin wordt precies dit ondermeer aangehaald voor het vuurwapen-geweld probleem in de VS.

right on the money oozi. Zeer verhelderende film.

Crime rate down 20%. Reports about crime up 600%

Nederlanders beginnen net zo bang te worden als Amerikanen. Niet doordat er meer gebeurt maar omdat we denken dat er meer gebeurt. Bedank o.a. Pim Fortuyn daar maar voor. VEILIGHEID BWOEAAAAAaaaaaa......

deze samenleving is gewoon triest. zelfs hier op het forum. de bruijn, santiagook, keymaster, freak etc. allemaal mensen die hier de zooi komen verzieken en waarom??? voor nix eigenlijk....

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back