De samenleving vandaag de dag?!?!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Er is een kilte en hardheid in de mensen gekomen, dat is zo vanaf de golfoorlog begonnen, en het verspreidt zich snel, net als tandbederf. Ik denk niet dat mensen zelf echt de 'schuld' er van zijn, meer van hogerhand.
:D

Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door Naton.Rozenburg
Er is een kilte en hardheid in de mensen gekomen, dat is zo vanaf de golfoorlog begonnen, en het verspreidt zich snel, net als tandbederf. Ik denk niet dat mensen zelf echt de 'schuld' er van zijn, meer van hogerhand.

dit merk je alleen echt goed als je je een tijdje isoleert. dan schrik je je rot.

Waar slaat dat nou weer op man! Doe es effe normaal! 8o)

Maar aan die massahysterie doe ik niet mee hoor. Ik maak d'r wel muziek over. :D

Origineel geplaatst door oozi
"Bowling for Columbine" van Michael Moore gezien? daarin wordt precies dit ondermeer aangehaald voor het vuurwapen-geweld probleem in de VS.

das nou een film die bij dit onderwerp past!!

heel vet trouwens..............kun je zien hoe k*t de v.s. in mekaar steekt ( nog erstiger dan dat je al dacht!!)

Hey STicKX, je had natuurlijk ook niet je middelvinger op kunnen steken. Sommige mensen kunnen dat als een lichte provocatie opvatten...

Origineel geplaatst door Backdrop
Hey STicKX, je had natuurlijk ook niet je middelvinger op kunnen steken. Sommige mensen kunnen dat als een lichte provocatie opvatten...

beetje de omgekeerde wereld vinjuniet? die gasten probeerden bij hem in de flat naar binnen te komen...

Olaf

tja

tja

Origineel geplaatst door Backdrop

En meisjes die verkracht worden hebben dat aan hun zelf te danken....
Ik mag in utrecht niet zeggen dat ik naar amsterdam toe rij, want dan wordt je als kankerjood bestempeld en heel erg hard met een elleboog in je oog gerost.

dit soort mensen mogen van mij gewoon de doodstraf krijgen. basta

Fijne discussie hier....

Nog een paar minuten en er gaat een slot op.... We hebben een chat daar moeten jullie elkaar maar pesten of ergens anders.

Zinloos geneuzel is klote, mits het met synths te maken heeft.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back