Naton.Rozenburg
Ouwe rot
Kom kom kom, er zijn ook mooie dagen hoor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door bikkel
6trak -> als je ff je huisadres doorgeeft wil ik best even wat vooroordelen komen bevestigen hoor![]()

Kom kom kom, er zijn ook mooie dagen hoor.

Origineel geplaatst door Slipperman
deze samenleving is gewoon triest. zelfs hier op het forum. de bruijn, santiagook, keymaster, freak etc. allemaal mensen die hier de zooi komen verzieken en waarom??? voor nix eigenlijk....

Origineel geplaatst door Tom 32
heb eens even nagerekend......worden meer mensen doodgereden door mensen die de verkeersregels overtreden dan er mensen vermoord worden...
Statistich is de kans dat je aangereden wordt bij het oversteken vele malen groter dan de kans dat je iemand met een mes of pistool tegen het lijf loopt. Toch zijn we banger voor het laatste......bewijst naar mijn idee Olaf's punt wat betreft media en aandacht
Conclusie.....hardere aanpak van verkeersovertreders redt meer mensenlevens dan hardere aanpak cirminaliteit.
Ik denk dat ik me met deze stelling minder populair maak dan met het omgekeerde.
Temeer daar ik vaak zie dat mensen vinden dat hardrijders streng aangepakt moeten worden....maar wel vinden dat zij zelf weten waar en wanneer ze te hard kunen gaan.
Met andere woorden we zijn voor een strenger beleid als het anderen betreft.
Strenger optreden en preventie bij criminaliteit houdt ook in ...mensen van straat plukken die "iets" bij zich hebben.
Je kunt zeggen dat "iets" heb ik bij me om te verdedigen als ik me bedreigd voel. Daar is wat voor te zeggen, maar ik weet niet om welke redenen iemand met "iets " op straat loopt en voel me dus bedreigd door iedereen met "iets".
Naar mijn mening lost dat dus ook niets op. Heb ooit een mes in mn buik gepland gekregen door iemand die zich door mij bedreigd voelde......een 2m lang en nogal fors persoon die om de tijd vraagt kan blijkbaar na een paar biertjes bedreigned overkomen....
Blijft een feit dat het erg naar is wat je hebt meegemaakt en wens je daar oprecht sterkte mee
groet Tom

Origineel geplaatst door Tom 32
hm....klinkt haast als dezelfde redenwaarom mensen een synth hebben..als je sommige posts/adv. hier leest.
Ik heb wel een brute synth gekocht...maar niet om em te gebruiken![]()

Origineel geplaatst door 6 trak
achteraf gelul allemaal... het moet gewoon bij een goede opvoeding beginnen! klaar...
de TV is schuldige numero uno in combi met het de afgunst die her en der om ons heen hangt... de 'jij hebt lekker niet wat ik heb cultuur'
nederland is bedorven zoals shivah al reeds had gemeld... vanaf de 90's is het bergafwaards gegaan... waar is de UNITY gebleven...?? we zijn G*&$VER$$%^E met z'n allen gewoon TE verwent geworden...! niets is meer heilig en alles mag...
noem me maar een ouwe zak dan... kom maar kom maar kom maar...
Origineel geplaatst door fuse
Gaan we nu dan maar metteen een politiestaat worden en de pers zwaar censureren? En al die televisiezenders moeten ook maar eens met dat geweld stoppen. En alle geweldadige spelletjes ook verbranden. Hoppa, dan kunnen we weer normaal leven toch?
Waar zijn Koot en Bie!? In deze bange tijden hebben we hard het simplistisch verbond nodig. Jongens! Zijn jullie daar!?