Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@homeboy: Ja qudra is leuk, ik ben er alleen niet zo bekend mee.
@kevv: nexus is geloof ik nog wel een stuk duurder als je de soundbanks erbij neemt. Dan komt die boven de 1000 euro. Ook als je platen uitbrengt is het in het begin bijna niet te doen om alles te kopen. Met downloaden kun je goed kijken of je de vst op de lange termijn blijft gebruiken. Ik heb allerlei vst's geprobeerd, maar ik gebruik er nu nog maar 2.

De lead lijkt inderdaad veel op het origineel. Goed gedaan! Ik kom er alleen ECHT niet uit...een supersaw lead maken lukt me wel door 2 (hyper) saws te gebruiken als osc en deze beide te detunen. Wat portamento erbij en wat unison. Maar een vergelijkbare lead als deze krijg ik gewoon niet voor elkaar... Zou je misschien wat tips kunnen geven of een tutorial oid?Bij deze alsnog bedankt voor je tips,ik weet dat het niet over mij gaat verder.
als je er dan echt niet uit komt zou je eens wat tips kunnen vragen![]()
Niet verkeerd imo. Misschien ietwat hoog toevoegen om 't wat scherper te laten klinken (of denken jullie daar anders over?)@D-Joriz
alle laag is eruit gehaald idd, zit geen HP filter op, enkel EQ en Sylenth..
Hier nog een nieuwe lead van een track waar ik momenteel mee bezig ben, ook deze komt uit de Sylenth![]()
). Wat vinden we ervan? 
@D-Joriz
alle laag is eruit gehaald idd, zit geen HP filter op, enkel EQ en Sylenth..
Hier nog een nieuwe lead van een track waar ik momenteel mee bezig ben, ook deze komt uit de Sylenth![]()
En aan wat voor layer moet ik dan denken? Ik heb eigenlijk nog nooit iets gelayerd, en weet ook nog niet zo goed hoe dat precies werkt. Een lage zaagtand eronder bijvoorbeeld?@Kevv
je detune loopt niet helemaal lekker op de hoge tonen, voor meer power zou ik misschien eens gaan layeren..