[acid/hardcore van alles? 130bpm] - Sinope

HUEY

A flying legend
Hoi,

Eens een trackje gemaakt waarin ik weer gebruik heb gemaakt van diverse hardware ipv volledig digitaal.
Het is een mixje geworden met van alles wat.

Ik hoor graag wat jullie ervan vinden

Greetz

Attachments

• Sinope-onbewerkt.mp3
    4,6 MB · Bekeken: 71
Laatst gewijzigd:
Heee Huey erg lekker trackie hoor. In het begin had ik zoiets van he wat is dit ben ik niet van je gewent een heerlijke 808 acid lekker oldschool en aan het einde werd ik dan toch verrast door het stukje hardcore wat weer erg herkenbaar is voor jou stijl. Ik vind de track in het geheel lekker luisteren en mis eigenlijk niets.
Wat ik wel vind is dat het lijkt alsof je het anders hebt afgemixed waardoor het erg goed klinkt. Spreek je laterrsss
Markid

Wat ik wel vind is dat het lijkt alsof je het anders hebt afgemixed waardoor het erg goed klinkt. Spreek je laterrsss
Markid

Hee Mark.

Dank je :okdan:

Dat was ook de bedoeling dat het anders en hopelijk beter zou klinken.
I.p.v. te renderen in Cubase heb ik alles weer old skool via mijn Mackie mengpaneel laten lopen en daarop grotendeels afgemixed met als doel dat allles een warmer tintje zou krijgen. Tevens had ik op deze manier meer plezier in het maken van muziek. Alle drums komen b.v. gewoon weer uit de sampler (S3000XL) met alle drums op een aparte output met externe FX erover heen (Ensoniq)

Ik spreek je

Greetz

Back