wesko
Artificial sounds R real
Welk merk heb je het meeste respect voor, welke fabriek weet telkens weer de blits te maken? Vertel er iets over.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door wesko
Welk merk heb je het meeste respect voor, welke fabriek weet telkens weer de blits te maken? Vertel er iets over.
Origineel geplaatst door fuse
De neuron ziet er zo goed uit en hij klinkt ook erg lekker, maar voor die prijs? Dan lijkt me op vernieuwend vlak toch wel die gasten die in hun uppie thuis een softsynth in elkaar knutselen die gewoon lekker klinkt me nog eens niet zo gek. Als je ziet met hoeveel liefde ze hun synths bouwen en dan ook nog eens gratis te downloaden zetten dan heb ik daar heel veel respect voor.

Origineel geplaatst door fuse
Waar heb je het nou over? Gaat het om het uiterlijk? Het innerlijk (qua electronica) of de klank? De mogelijkheden wat je er mee uit kunt vreten? Hoe duur hij is of juist niet.
Ik neem aan dat de bedoeling goed is, maar er is al snel kans op verschil van mening omdat iedereen immers z'n eigen voorkeur heeft.
De neuron ziet er zo goed uit en hij klinkt ook erg lekker, maar voor die prijs? Dan lijkt me op vernieuwend vlak toch wel die gasten die in hun uppie thuis een softsynth in elkaar knutselen die gewoon lekker klinkt me nog eens niet zo gek. Als je ziet met hoeveel liefde ze hun synths bouwen en dan ook nog eens gratis te downloaden zetten dan heb ik daar heel veel respect voor.

Origineel geplaatst door mario
Ik mis Access in het rijtje!!!!! Verder Novation Waldorf en Clavia maar vooral ook Roland..

KORG