synthmeeting 2010

Als er mensen zijn die vanuit Nijmegen of Arnhem die kant op gaan... met het OV is het namelijk 'n dikke 2 uurtjes overstappen... en dat met 'n been wat niet echt heel erg heel is...

Enuuuuuuh.. de meeting in Augustus gaat 'm niet worden. Te kort op deze meeting. Ik ga doelen op September en er 'n avond aan vast proberen te plakken. Dus overdag meeting en 's avonds SF feesje.

Ik ben er niet bij, heb al plannen voor dit weekend en ben daarnaast niet in het bezit van ouwe meuk noch voor bovenmatige interesse voor ouwe meuk. En het staat de organisator uiteraard vrij beperkingen op te leggen aan het aantal bezoekers of het spul dat ze meenemen, maar ik vind het niet passen bij de spirit van dit forum.

Uiteraard hou ik me van harte aanbevolen voor het geval er weer een 'grote' meet komt zoals in Doornroosje vorig jaar of Ede een paar jaar terug.

Misschien moeten we rond begin december 'n sint meeting doen...

Uiteraard hou ik me van harte aanbevolen voor het geval er weer een 'grote' meet komt zoals in Doornroosje vorig jaar of Ede een paar jaar terug.

En hoeveel mensen komen er op zo'n grote meet?

Als er belangstelling is, dan wil ik best een keer een grote bijeenkomst organiseren. Ik kan wel een aardige locatie voor 65 man in de buurt van Rotterdam regelen.

Zaterdag lukt me helaas niet, North Sea Jazz...

ik kom zaterdag met een Siel Opera en korg poly six en en eventueel poly800

Jammer dat het niet op zondagavond a.s. is. De enige finale is ten slotte die van 88.

... toen was jij nog helemaal niet geboren, kwok.

Ik heb wel een gek idee maar dat heb ik al ergens anders voorgesteld en heb niet te veel gekregen...

Maar bijvoorbeeld een "synthmeeting tourneé".

Hoe werkt dat?

1) Per maand een lokatie per provincie. Dan is het probleem met afstand en regeling met vervoer-parkeerplaats niet zo groot.

2) Een maand vantevoren aankondiging. Minimaal aantal deelnemers en bevestiging 1 week vantevoren.

Het is bijna onmogelijk (en spreek uit ervaring) zoiets eenmalig organiseren voor alle mensen in een plek een keer per jaar en iedereen blij maken, en nog komen er naar zo'n synthmeeting maar 30 mensen uit het "hele" land (dat in feite is niet meer in het algemeen dat een 20 km radio vanuit de meeting en die mensen die dichterbij wonen).

Het is maar een idee hoor, ik zou ook graag willen meedoen aan zo'n meeting en wat dingen kijken-leren-delen.

Ik zou dan zeggen roep een Synthdag tot leven en combineer dat 1x per jaar met een groot evenement met o.a. plek voor een meeting.

Aankondigingen een maand van te voren is te kort als je ook wilt dat er veel mensen op afkomen.

Grrr inderdaad. want ik heb op de laatst genoemde datum al een andere afspraak :( en lees t nu pas eigenlijk...

Treinkaartje hek al... bier komt wel op schat ik. Ik zou reclame maken met airco.. ;-P

Back