Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Uiteraard hou ik me van harte aanbevolen voor het geval er weer een 'grote' meet komt zoals in Doornroosje vorig jaar of Ede een paar jaar terug.
En hoeveel mensen komen er op zo'n grote meet?
Ik heb wel een gek idee maar dat heb ik al ergens anders voorgesteld en heb niet te veel gekregen...
Maar bijvoorbeeld een "synthmeeting tourneé".
Hoe werkt dat?
1) Per maand een lokatie per provincie. Dan is het probleem met afstand en regeling met vervoer-parkeerplaats niet zo groot.
2) Een maand vantevoren aankondiging. Minimaal aantal deelnemers en bevestiging 1 week vantevoren.
Het is bijna onmogelijk (en spreek uit ervaring) zoiets eenmalig organiseren voor alle mensen in een plek een keer per jaar en iedereen blij maken, en nog komen er naar zo'n synthmeeting maar 30 mensen uit het "hele" land (dat in feite is niet meer in het algemeen dat een 20 km radio vanuit de meeting en die mensen die dichterbij wonen).
Het is maar een idee hoor, ik zou ook graag willen meedoen aan zo'n meeting en wat dingen kijken-leren-delen.
en lees t nu pas eigenlijk...