[Madonna] 303 achtige effecten..

JohnnyBusca

rocket scientist
Ligt het nu aan mij of lijkt het alleen maar zo.

Het is net alsof er in de nieuwere nummers van Madonna 303-achtige geluiden zitten. Extreme slide sequenjes. De 303 weer terug in de top-40?

viel mij ook al op
maar ik had hte gevoel dat het in ieder geval geen echte 303 was...
of anders is ie flink nabewerkt...

het is in ieder geval kennelijk een handelsmerk van mirwais, die tegenwoordig haar producties doet...
redelijk kale electronische drums, slidende 303-achtige lijntjes en een verknipte akoestische gitaar.
gooi daar nog madonna met een antares overheen en je hebt een willekeurig nieuw madonna nummer...

Hij klinkt inderdaad niet als een echte 303, maar daar gaat het mij nu ook niet om. Ik geloof dat het een Access Virus B is.. Maar het gaat erom dat dat type geluid weer in grote producties gebruikt wordt. Dat is geinig.

Grappig dat je daar nu mee komt..

Grappig dat je daar nu mee komt..

Ik had dat nummer gisteren in de auto opstaan. Was verrast door het 303 achtige geluid.. en meende het al aan Mirwais toe te kunnen schrijven :) Maar wat een draak van een nummer is dat trouwens.. heb na een kleine minuut luisten maar weer fijn overgeschakeld op de CD van QOTSA :)

Volgens mij had Madonna een contract met Clavia. Alle instrumenten van haar liveperformances tijdens de ray of light en music tour zijn rood.

Klopt

Klopt

Mirwais was toch ook diegene die de eerste Nord Lead 3 in handen kreeg..

Origineel geplaatst door J-Run
Volgens mij had Madonna een contract met Clavia. Alle instrumenten van haar liveperformances tijdens de ray of light en music tour zijn rood.

Misschien had ze wel een sponsorcontract met Histor !

Origineel geplaatst door schaapje
het is in ieder geval kennelijk een handelsmerk van mirwais, die tegenwoordig haar producties doet...
redelijk kale electronische drums, slidende 303-achtige lijntjes en een verknipte akoestische gitaar.
gooi daar nog madonna met een antares overheen en je hebt een willekeurig nieuw madonna nummer...

het begint nu inderdaad wel een beetje te vervelen...weer es tijd voor wat anders, Madonna ;)

Back