publisher

shuwid

Ingeburgerd
Wie heeft er anno 2010 nog een publisher?

Ik zit al jaren bij een publisher maar het heeft me volgens mij nog nooit wat opgeleverd. Mijn muziek is nogal underground. Opzeggen dan maar?

Een actieve publisher is voor een songwriter waardevol, ook anno 2010. Een passieve die geen moer met je songs doet niet natuurlijk, dat is eerder een blok aan je been. Dus ik zou daar maar es even over gaan praten als ik jou was.

Ik heb een hele goede uitgeverij die voor mij vooral juridisch werkelijk alles uitzoekt. Voor het zoeken van een maatschappij voor een track hoef je van een uitgeverij tegenwoordig niet zo heel veel meer te verwachten, maar het idee dat er iemand over je schouders mee kijkt of alle je auteursrechten wel kloppen is wel heel erg fijn!

Toch heeft het uitgeverij vrij zijn tegenwoordig ook zn voordelen. Omdat maatschappijen niet zo heel veel meer verdienen, zijn ze altijd blij als ze je publishing erbij kunnen doen, dus dat KAN een pre zijn!

een publisher is juist wel van belang.
en het is ook van belang dat je zorgt dat zij voor je werken.
als hun niet werken hebben ze ook geen geld.
ik weet zelf niet wat je doet of creeerd of je pannen zijn, maar een publisher kan veel voor je betekenen.
ik zelf zit met mn band bij chrysalis, geen problemen mee.

Back