Verkoopt vinyl nog?

ik las de 300 exemplaren in Japan,maar niet duidelijk wat betreft de 900 anderen voor export

Volgens mij waren die 1200 exemplaren (bijna) meteen uitverkocht.... staat er eentje op Ebay te koop (US) voor een kleine 6K (dat dan weer wel) :D

300 in Japan binnen 30 minuten uitverkocht.... rest kan je hier lezen:
http://thevinylfactory.com/vinyl-factory-news/limited-edition-technics-sl-1200gae-sold-out/

Ontopic:

Ik zie wel steeds meer aanbod van vinyl en ook minder aanbod van cd's... nu is het hier geen Valhalla qua vinylshops zoals ik ooit gewend was in Amsterdam en omstreken dus ben ik vooral online aan het kijken om mijn pvc honger te stillen en opmerk dat het aanbod groter is dan voorheen.
Niet dat artiesten meteen miljoenen zwarte schijven zullen verkopen ;) maar (voor mij als vinyl liefhebber) toch goed vooruitzicht.

Waarom bestempel jij Pioneer als clown?

elke keer ik pioneer heb aangeraakt / gehad als Dj, liet 't me in de steek. En ik zie 't ook on stage - discobar galaxie had t vorige week nog voor tijdens een gig.
Pioneer komt hier never nooit in huis. Voor mij hebben ze Rodec vernietigd en Technics doen stoppen met produceren van de Sl1200. De duivel.
Ik heb als er pioneer stond ik de DJ booth steeds mijn flight met rodec en denon op gezet met een set eigen Sl's. Waarom? Omdat 't kon.

Zo. Rant mode off.

elke keer ik pioneer heb aangeraakt / gehad als Dj, liet 't me in de steek. En ik zie 't ook on stage - discobar galaxie had t vorige week nog voor tijdens een gig.
Pioneer komt hier never nooit in huis. Voor mij hebben ze Rodec vernietigd en Technics doen stoppen met produceren van de Sl1200. De duivel.
Ik heb als er pioneer stond ik de DJ booth steeds mijn flight met rodec en denon op gezet met een set eigen Sl's. Waarom? Omdat 't kon.

Zo. Rant mode off.

Pioneer maakt mooi en goed spul in mijn ogen

Zo. Rant mode off.

Behalve bekend in de jaren 90 is Rodec ouderwets en rommel,en ruist ook nog eens bij.

Als je graag bij oudewets blijft (wat mag) moet je eens een Oude Power proberen,wil je nooit een Rodec meer,helaas zijn ze heel moeilijk te vinden,we weten waarom.

Zal ik eens opzoeken.
Een dj mixer mag wat ruisen. Dat doen vinyl intros ook.
Mijn mx180 was 80s hoor. Verkocht voor een 180 original te kopen en ongetwijfeld eeuwig spijt van. Die pfl switches en mooie vu leds met structuurlak, deden t.

ja 80's idd,dit is em:

als je er 1 ziet in mooie staat tussen 4oo-5ooe,niet veel vragen stellen,kopen gewoon,deze mixers waren 2000+ euro in de jaren 80,1 van de duurste dj mixers toen

de potmeters zijn sfernice op deze mixer,is idem als op die peperdure oude focusrite blue reeks,super dynamiek en megga warm klinkend,ruis ik ok voor die periode

UPDATE: IK heb een SL1200GAE gevonden :D

Neen,een toevaller spotted,Hi-Fi (electro) zaak in Oostenrijk

EDIT: hier;http://oberndorfer.tv/

of ze er nog hebben weet ik niet.

Je moet eerder gaan zoeken bij electro zaken die Technics verkopen (die dan 'per toeval' eentje binnengehaald hebben),bij alle Hi-Fi speciaalzaken is het zo goed als zeker alles weg

Neen,een toevaller spotted,Hi-Fi (electro) zaak in Oostenrijk

EDIT: hier;http://oberndorfer.tv/

of ze er nog hebben weet ik niet.

Je moet eerder gaan zoeken bij electro zaken die Technics verkopen (die dan 'per toeval' eentje binnengehaald hebben),bij alle Hi-Fi speciaalzaken is het zo goed als zeker alles weg

Stond op het lijstje :) Oostenrijk, geloof 4e van onder :W
Alvast heel veel plezier er mee :okdan:

ow!,in ieder geval bedankt voor het meezoeken WAREHOUSEGROOVE! :okdan:

Graag gedaan :okdan:
Is altijd leuker als een (sympathiek) forumlid een mooie aankoop kan doen waar hij/zij blij mee kan zijn.

Heb al twee 1210's hier staan (naast nog wat andere tafels) en het wordt allemaal een beetje (te) vol soms...... Moest me wel heel erg inhouden want die GAE is wel heel erg mooi.......
Aan de andere kant zou ik ook een 1200 mkII kunnen customizen in Duitsland wat ook heel fijn kan zijn om een wat vinylen in de prive setup af te spelen.

Dilemma :)

Binnenkort maar weer eens wat "schijven" kopen :dj:

Mijn Technics GAE heeft een serial nummer van een TR-x0x drum computer,een van de bekendere,ik zeg niet welke.

Was wel een super verassing,winkel heeft me zelfs thuis opgebeld om het te melden dat ik een heel goed serial nummer heb!

De aanschaf van deze platenspeler was een geheel plezier.

De afwerking van het toestel is mega top,het oppervlak van de platenspeler is geborsteld maar als je er met je vinger over wrijft heb je het zelfde effect als met droge vingers over glas ,zo glad/vlak is het,indrukwekkend.

de "gewone" is onderweg naar de shops blijkbaar voor amper 3500 euro

Ze weten wel van prijzen tegenwoordig.
Maar goed als je DJ bent heb je wat goeds nodig.
Ik denk omdat ze die dingen vroeger bij bosjes hebben verkocht dat ze dat ding ook wel voor onder de duizend zouden kunnen verkopen maar ze weten gewoon dat de markt het er voor betaalt.

Back