Verkoopt vinyl nog?

Jeps Record Industry, DPO in france, de Czechen en Curvedpressings hebben het allemaal razend druk......vroeger 10 werkdagen, nu minimaal 8 weken......

maarja dat is toch ook best wel kut en dat is vooral omdat ze stomme Urban Outfitters/mediamarkt/ IKEA platen moeten persen van Eminem Lana del Rey of Mily Cirus of of dat soort crap

hopelijk gaat dat ook weer snel over :biertje:

10906546_808740655839998_6616360698528698157_n.jpg

Music Zombi in Gent heeft de deuren toegedaan.. :(
Ging precies toch niet zo goed met de business ondanks dat er altijd wel klanten waren.
In mijn ogen de winkel met het beste aanbod elektronische muziek hier in het Gentse. jammer jammer

Volgens de feesboek post was het een pop-up store, dus blijkbaar geheel volgens planning dat de deuren sluiten!

Volgens de feesboek post was het een pop-up store, dus blijkbaar geheel volgens planning dat de deuren sluiten!

Was er 2jaar vaste klant en heb nooit iets gehoord van pop-up store, was ook nooit zijn bedoeling volgens mij. Hij heeft nogal een typische manier van het te verbloemen..
Kon nogal van die uitspraken doen als er wat te veel gedronken werd.. :D

Te weinig toeristen in elk geval en dat hij van de vaste klanten niet kon leven is verstaanbaar aangezien het grote aanbod hier in Gent.
Toch zeer plots en onverwacht.

Music Mania is een alternatief maar die zijn zo duuuuur ;{

Het proces voor de stampers zou je eerst kunnen uitbesteden, maargoed het persen lijkt me ook geen eitje. Laat staan om eerst al eens een pers te vinden en die aan de praat te krijgen.

Volgens mij dat hier toen eens éen op SF stond, waar zouden ze voor gaan (als je er éen kan vinden) 10-15000 euro? Dat er nog een nulletje bij zou moeten lijkt me toch wat sterk,..

naja daar heb je toch wel een klein fabriekje voor nodig enzo....werken met chemicalien die nou ook niet echt gezond zijn, papierwerk, vergunningen....noeste arbeiders die je moet betalen enzovoorts reken maar dat daar een 0tje bij komt als je dat echt aan de praat wilt krijgen

Je hebt los van de pers ook een ruimte nodig waar je het vinyl granulaat op kan warmen en de distributie vanaf daar naar je pers.....dat is denk ik het lastigste stuk.

Om even verder te dromen, ik zou er wel plek voor hebben op de boerderie, water en krachtstroom doortrekken. Eerst lekker zwart bezig (je moet het eerst toch leren), alleen zal je wel een bedrijf moeten zijn om de chemicalien te kunnen kopen helaasch.

De platenpers advertentie kan ik niet meer in dit topic terug vinden, en ach die is zoiezo wel verkocht.

Hoe is het eigenlijk met dat Space War Industries initiatief?
Misschien die eens mailen wat voor ideeen die hadden,..

Ik dacht dat Exo de link had geplaatst. Het ging volgens mij om 120.000 euro. Zodoende heb ik het niet gedaan!

ik zou er wel plek voor hebben op de boerderie,

Farmer records: Biologisch verantwoord platenpersen ;)

Ik vind ook nergens nog de link van de pressing plant die te koop stond.
Vermoedelijk is deze reeds lang verkocht daar vinyl weer sterk omhoog gaat en de persers lange wachttijden hanteren...
Neumann maakt denk ik nog steeds DMM vinyl cutters op verzoek.

Cheers,
Exo. :mega:

Back