Twitter........ yeay or nee!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Tja waarom ik eigenlijk zo zit te zeiken en trekken is omdat ieder ander topic over sociaal netwerk gerelateerde dingen dicht wordt gegooid onder het mom dat het niet synthgerelateerd genoeg is.

Dus ja... dat iemand twittert moet ie lekker zelf weten maar met de wetenschap van bovenstaande vraag ik me af waarom dit topic bestaansrecht heeft. :D

omdat er ook al een hyves topic was? Of een topic over wijnballen

ik ben op zoek naar een rode kater
in zn staart zitten werelden verborgen
anyone?

Ach ja als je op hyves een account hebt dan zullen we de familie maar de schuld geven voor dat feit... ik zie het verschil verder niet tussen hyves/facebook/twitter/xboxlive/bebo/psnetwork/etc en vind dan ook dat al die topics open mogen blijven.... sorry als ik iemand zn maandagrust verprutst heb met mn gezeik.

ik ben op zoek naar een rode kater
in zn staart zitten werelden verborgen
anyone?

rode_kater.jpg

omdat er ook al een hyves topic was? Of een topic over wijnballen

Oh ja de wijnballen. Topic #173, toen ik nog van ieder lid wist wie het was en wat ze in hun studio hadden staan ;{

twitteren moeten ze verbieden vooral nu het heel slecht gaat met nederland. hoeveel geld kost het als een persoon in de file staat. hoeveel kost het als een persoon op zijn of door de werkgever gegeven telefoon op zo'n ding kijkt 20 keer perdag. hoeveel kost het als een persoon een twitter schrijft. stel je eens voor dan niemand meer twitterd en niet meer in de file staan dan kunnen we 1,5 uur eerder naar huis of langer werken. dat kost de gemeenschap 20 euro aan belasting dat wel wordt opgehaald maar niet wordt terug verdiend.

oftewel twitteraars zijn (de vroegere tijd verslindend) de rokers van vroeger en nu.

niet helemaal waar twitter voor bedoeld is, maar wat je steeds meer ziet is dat tv en radio stations een twitter hebben om live contact met de kijker/luisteraar te hebben... die interactie vind ik wel cool... (opmerkingen van mensen in live sport commentaar verwerken bv)

Tja waarom ik eigenlijk zo zit te zeiken en trekken is omdat ieder ander topic over sociaal netwerk gerelateerde dingen dicht wordt gegooid onder het mom dat het niet synthgerelateerd genoeg is.

Zulke treads worden dicht gegooid, omdat daar op het laatst alleen maar offtopic geouwehoerd wordt . [rode katers ??? ..........].
Voor nutteloze post kun je dus beter twitter voor gebruiken ;)
Er zijn ook wel handige "synthgerelateerde" dingen te bedenken met twitter , denk aan die van ons http://twitter.com/synthforum
Dus.... men heeft het zelf in de hand of dit draadje "synthgerelateerd" is , of niet.

deze hele topic is eigenlijk gewoon een non-discussie omdat er over eigen wil niet te twisten valt

ik ga nu naar de wc
ik ben nu aan het pissen
ik trek nu door
ik loop nu uit de wc
ik doe de deur dicht
ik ik ik ik ik

het allerergste is dat anderen het nog interessant vinden ook

net als die fuck blogs

arjen en nicollete's weblog:
vandaag hebben we nieuwe gordijnen voor de slaapkamer uitgezocht..

NOU EN

+1 Vooral het nou en gedeelte spreekt me erg aan.
Het zal me jeuken of de stront van Jan Smit ook echt ruikt naar hetgeen ie gisteren heeft gegeten. Ik snap het principe van twitter, en heb er daarom ook nog nooit naar gekeken. Voor mij is het uberbodig. :Z

hoeveel geld kost het als een persoon in de file staat. hoeveel kost het als een persoon op zijn of door de werkgever gegeven telefoon op zo'n ding kijkt 20 keer perdag. hoeveel kost het als een persoon een twitter schrijft. stel je eens voor dan niemand meer twitterd en niet meer in de file staan dan kunnen we 1,5 uur eerder naar huis of langer werken. dat kost de gemeenschap 20 euro aan belasting dat wel wordt opgehaald maar niet wordt terug verdiend..

Als ik thuis ga lopen tweeten (wat ik dus niet doe) dan kost ik toch geen ruk?
Beetje raar dat je nu twitter de schuld geeft van het feit dat het slecht gaat met Nederland. Hoeveel procent van nederland twittert er nu eigenlijk? En zijn we uit de malaise als iedereen nokt met twitteren? denk t niet hoor...

sterker nog, heel veel van de mensen die actief twitteren doen dat op 1 of andere manier voor een (financieel) gewin... awareness creëeren, laten zien dat je bestaat en hopen dat mensen dan naar jou toekomen met opdrachten e.d.

Ik vind twitteren best leuk, begon ook pas toen ik er aan begon. Ik was er namelijk eerst ook wat huiverig over.

Natuurlijk zullen er mensen zijn die elke stap die ze zetten willen twitteren, maar je kiest zelf wie je in je volglijst wil. In mijn geval wat vrienden, kennissen en bandleden, die echt af en toe wat leuks te melden hebben.
Dus om dat als reden te gebruiken om niet te twitteren, snap ik niet echt. Niet dat het mij wat uit maakt, ik vermaak me er niet minder om:okdan:

http://twitter.com/TheRubenizer

vroeger belde je elkaar gewoon op of sprak je wat af om te kletsen

Ja, en daarvoor luisterde je eens per maand naar het laatste nieuws van de minstreel, gezellig met zijn allen rond de dorpspomp.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back